اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر خبر داد

پایان دور دوم آبیاری 1.3 میلیون اصله نخل آبپخش تا شهریور امسال

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر گفت: دور دوم آبیاری 1.3 میلیون اصله نخل آبپخش تا شهریور امسال انجام می‌شود.

پایان دور دوم آبیاری 1.3 میلیون اصله نخل آبپخش تا شهریور امسال

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان سیدمهدی موسوی عصر امروز در بازدید از روند آبیاری نخیلات اظهار داشت: زمینه‌سازی برای تحقق اهداف و برنامه‌های اساسی دولت از اهداف مهمی است که تمامی مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی در سطوح استانی و شهرستانی باید شرایط را برای تحقق آن فراهم کنند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر خاطر نشان کرد: توسعه صنایع کشاورزی کشور یکی از برنامه‌های دولت برای توسعه ایران اسلامی است و تمامی مدیران حوزه کشاورزی باید برای تحقق این هدف تلاش و کوشش مضاعف داشته باشند.

وی به نقش آبیاری در توسعه کشاورزی اشاره کرد و افزود: آبیاری در افزایش کمی و کیفی تولید محصولات کشاورزی اثرگذار است و به همین منظور مدیران شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر تمام توان خود را برای بهبود روند آبیاری نخیلات و اراضی کشاورزی منطقه به کار گرفته‌اند.

موسوی ادامه داد: به دلیل اثرگذاری بالای آبیاری بر تولیدات کشاورزی این امر همواره مورد تاکید کشاورزان و فعالان عرصه کشاورزی بوده و این مساله دقت و حساسیت پرسنل شرکت آبیاری در ارائه خدمات مطلوب و آب‌رسانی به اراضی کشاورزی را بیشتر کرده است.

این مسئول یادآور شد: با برنامه‌ریزی مدون شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر در سه‌ ماهه نخست سال جاری شاهد اجرای مطلوب دور اول آبیاری نخیلات در شبکه آبیاری آبپخش بوده‌ایم و هم‌اکنون دور دوم آبیاری نخیلات تحت پوشش این حوزه آغاز شده است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر بیان داشت: در دور دوم آبیاری نخیلات تاکنون شاهد اتمام آبیاری نخیلات تحت پوشش کانال نایوی و بخشی از نخیلات قشمت شرقی آبپخش بوده‌ایم.

وی در همین ارتباط گفت: در کانال‌های آبیاری بهرام‌آباد، قلایی، چهاربرج، چم درواهی، تل‌سبز، جهانبخشی و بهداری شبکه آبیاری آبپخش شاهد اجرای دور دوم آبیاری نخیلات هستیم.

موسوی متذکر شد: دور دوم آبیاری نخیلات آبپخش تا قبل از برداشت محصولات به پایان می‌رسد و به حول و قوه الهی پس از برداشت محصولات شاهد اجرای دور سوم آبیاری نخیلات در منطقه آبپخش خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر اذعان داشت: به منظور دقت در روند اجرای مراحل مختلف آبیاری شاهد نظارت دقیق و شبانه‌روزی پرسنل این شرکت و واحد مدیریت شبکه‌های آبیاری آبپخش در این مدت بوده‌ایم.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول