اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته فرهنگ رضوی صورت گرفت

ترسیم نقاشی 700 متری با موضوع امام رضا (ع) در ملایر

خبرگزاری فارس: مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر از ترسیم نقاشی 700 متری توسط کودکان ملایری در هفته فرهنگ رضوی در این شهر خبر داد.

ترسیم نقاشی 700 متری با موضوع امام رضا (ع) در ملایر

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، محمود مصباح عصر امروز در حاشیه ترسیم نقاشی 250 متری توسط کودکان روستای اسلام‌آباد ملایر اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت هفته فرهنگ رضوی برنامه‌های مختلفی در شهرستان ملایر اجرا شده است که مهم‌ترین آن ترسیم نقاشی در مناطق مختلف این شهرستان با موضوع امام رضا(ع) بوده است.

وی با بیان اینکه در ترسیم این نقاشی‌ها بیش از یک هزار و 500 نفر از کودکان شهرستان شرکت کرده‌اند، گفت: طولانی‌ترین این نقاشی‌ها مربوط به کودکان شهر ملایر در پارک سیفیه بود که با استقبال بی‌نظیر کودکان و خانواده‌ها مواجه شد و 650 نفر از نونهالان، کودکان و خردسالان به همراه والدین خود موضوعاتی با عنوان حضرت امام رضا(ع) را ترسیم کردند.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر عنوان داشت: همچنین در شهر جوکار، سامن، زند و اسلام‌آباد نیز نقاشی امام رضا(ع) در هفته فرهنگ رضوی ترسیم شد.

وی از اجرای برنامه‌های فرهنگی دیگر در هفته فرهنگ رضوی در ملایر خبر داد و اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه هنرهای تجسمی و اجرای تئاتر خیابانی و... با هدف ترویج فرهنگ رضوی از مهم‌ترین این برنامه‌ها بوده است.

مصباح عنوان داشت: اجرای تئاتر خیابانی با موضوع امام رضا(ع) در حاشیه برگزاری جشنواره نقاشی بسیار کار زیبا و جالبی بود و برگزاری این قبیل برنامه‌ها می‌تواند در آشنایی نسل جوان و نوجوان با سیره و روش زندگی امام رضا(ع) و ائمه اطهار مهم باشد.

انتهای پیام/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول