اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با موضوع امام رضا (ع)

طولانی‌ترین نقاشی خیابانی به طول 4 هزار متر در نهاوند ترسیم شد

خبرگزاری فارس: مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته فرهنگ رضوی طولانی‌ترین نقاشی خیابانی استان همدان در نهاوند با موضوع امام هشتم به طول 4 هزار متر ترسیم شد.

طولانی‌ترین نقاشی خیابانی به طول 4 هزار متر در نهاوند ترسیم شد

میثم مرادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت هفته فرهنگ رضوی طولانی‌ترین نقاشی خیابانی استان همدان در نهاوند به طول 4 هزار متر ترسیم شد.

وی گفت: در این مراسم 300 نفر از نونهالان، کودکان و خردسالان به همراه والدین خود موضوعاتی با عنوان حضرت امام رضا (ع) را ترسیم کردند.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند از اجرای ده‌ها برنامه فرهنگی در هفته فرهنگ رضوی در نهاوند خبر داد و اظهار داشت: ترویج فرهنگ رضوی از اهداف برگزاری این برنامه‌ها است.

وی فضای شهرستان را در هفته فرهنگ رضوی پر از معنویت و احساس خواند و افزود: در این هفته با ایجاد پایگاه جمع‌آوری نذورات و کمک‌های مردمی به بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) مردم ولایی شهرستان نهاوند خود را در برگزاری این برنامه سهیم کردند.

مرادی به برپایی نمایش خیابانی تئاتر با موضوع امام رضا (ع) در حاشیه برگزاری جشنواره نقاشی اشاره کرد و گفت: آشنایی نسل جوان و نوجوان با سیره و روش زندگی امام رضا (ع) یکی از اهداف برگزاری این مهم است.

وی در پایان آشنا کردن نسل جوان با کرامات امام هشتم را از دیگر برنامه‌ها خواند و اظهار داشت: در همین راستا برخی هنرمندان شهرستان داستان‌هایی از کرامات و بزرگواری‌های ایشان را برای افراد بازگو می‌کنند.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول