اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد

برگزاری کنگره ملی کشاورزی ارگانیک در اردبیل

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه محقق اردبیلی از برگزاری اولین کنگره ملی کشاورزی ارگانیک در دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد.

برگزاری کنگره ملی کشاورزی ارگانیک در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی، مسعود گنجی ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی مسئولان دانشگاه‌های استان اردبیل اظهار داشت: این کنگره 6 تا 8 مهرماه به همت معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه و دانشکده‌ کشاورزی برگزار می‌شود.

وی هدف اصلی این کنگره را ارائه‌ یافته‌های جدید محققان در زمینه کشاورزی ارگانیک،‌ تبادل نظر علمی دانشمندان این حوزه با همدیگر برای توسعه کشاورزی ارگانیک، کاهش مصرف سموم و کودهای شیمیایی در تولید محصولات کشاورزی و ترویج تولید محصول سالم و عاری از هر نوع مواد شیمیایی خطرناک ذکر کرد.

این مسئول بیان داشت: پایگاه الکترونیکی این کنگره تا 6 مردادماه آماده پذیرش مقالات محققین و پژوهشگران می‌باشد.

همچنین رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل نیز از برگزاری همایش ملی روش‌شناسی در مطالعات میان رشته‌ای در حوزه علوم اسلامی توسط این دانشگاه در اردبیل خبر داد.

ولی‌الله خوش‌طینت افزود: این همایش ملی با هدف ظهور نوآوری‌ها و تبیین چشم‌اندازها با رویکرد میان رشته‌ای و شکوفایی و ثمردهی تلاش‌ها برای گسترش میان ‌رشتگی در فضای دانشگاهی کشور در هفت محور با حضور اساتید و پژوهشگران برجسته کشوری دوم و سوم مهرماه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در انتخاب محورهای همایش تلاش شده تا حد امکان چشم‌اندازهای نظری متنوعی پوشش داده شوند.

این مسئول بیان داشت: محورهای همایش مشتمل بر بررسی جایگاه پژوهش‌های میان رشته‌ای در مطالعات دانشمندان مسلمان، آسیب‌شناسی بکارگیری پژوهش‌های تحول‌گرایانه در مطالعات دینی و بررسی انواع یادگیری است.

خوشطینت همچنین از آغاز فعالیت دبیرخانه این همایش خبر داد و گفت: کمیته علمی همایش با حضور 10 نفر از اساتید دانشگاه‌های تهران، امام حسین(ع)، امام جعفر صادق(ع)، باقرالعلوم، پیام نور، شیراز و محقق اردبیلی تشکیل شده و دکتر سید علی علم‌الهدی رئیس بخش الهیات و حقوق دانشگاه پیام نور کشور به عنوان دبیر کمیته علمی این همایش فعالیت می‌کند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل با اشاره به اینکه پوستر‌های اطلاع‌رسانی همایش تکثیر و به مراکز علمی و پژوهش کشور ارسال شده افزود: آخرین مهلت ارسال مقالات تا پنجم شهریور تعیین شده است.

وی در پایان سخنان خود ابراز داشت: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت همایش‌های دانشگاه پیام نور استان اردبیل به آدرس اینترنتی www.pnu-seminar.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول