اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرامه تاکید کرد

تجهیز اراضی کشاورزی خرامه

خبرگزاری فارس: فرماندار خرامه با اشاره به مزایای تسطیح لیزری اراضی و استقبال مردم از این طرح بر تجهیز و نوسازی اراضی کشاورزی این شهرستان تاکید کرد.

تجهیز اراضی کشاورزی خرامه

به گزارش خبرگزاری فارس از خرامه به نقل از روابط عمومی فرمانداری این شهرستان، داریوش دهقان در یازدهمین جلسه توسعه بخش کشاورزی خرامه اظهار داشت: لازم است اراضی کشاورزی این شهرستان با توجه به توان کارشناسی موجود و با دستان توانمند فعالان عرصه‌های کشاورزی تجهیز و نوسازی شود.

وی گفت: با توجه به اهمیت توسعه بخش کشاورزی نیاز است که تجهیزات، امکانات ‏و ‏ماشین‌آلات این بخش مطابق برنامه تهیه و متناسب با رشد بخش کشاورزی برنامه‌ریزی و هدایت شود.

فرماندار خرامه افزود: امروز آب و تامین منابع آبی به عنوان مهم‌ترین و اصلی‌ترین سرفصل مشکلات بخش کشاورزی مطرح است و انتظار می‌رود کارشناسان راه‌حل‌های اساسی و مناسب برای برون‌رفت از این مشکل اتخاذ کنند.

دهقان تصریح کرد: در کارگروه توسعه کشاورزی تلاش می‌شود که بخشی از اعتبارات تامین و تسهیلاتی با سود کم به کشاورزان تزریق شود که از ویژگی‌های خوب این طرح است.

رئیس کمیته اجرایی توسعه بخش کشاورزی و اشتغال شهرستان خرامه ابراز امیدواری کرد؛ با همکاری و مساعدت فعالان و کارشناسان این بخش بتوان شیوه‌های نوین آبیاری و آبیاری تحت فشار و قطره‌ای را به عنوان فرهنگ نهادینه در این شهرستان به اجرا درآورد.

اجرای پروژهای تسطیح لیزری اراضی کشاورزی در بخش‌ها، اعتمادسازی تعاونی‌ها برای اعضا با شفاف‌سازی و مستندسازی لازم از مصوبات این جلسه بود.

یازدهمین جلسه توسعه بخش کشاورزی خرامه با حضور فرماندار، مدیر جهاد کشاورزی، مشاور عالی فرماندار و اعضای کارگروه در سالن اجتماعات شهید موسوی فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول