اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پارس‌آباد:

15 غرفه دائمی عرضه محصولات کشاورزی راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان پارس‌آباد از راه‌اندازی و آغاز فعالیت 15 غرفه دائمی عرضه محصولات کشاورزی در آینده نزدیک در شهرستان پارس‌آباد خبر داد.

15 غرفه دائمی عرضه محصولات کشاورزی راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ولی کریمی عصر امروز در نشست توسعه بخش کشاورزی پارس‌آباد اظهار داشت: شهرستان پارس‌آباد از توانمندی فوق‌العاده‌ای در بخش کشاورزی و تأمین نیازمندی جامعه برخوردار است که با شروع فعالیت غرفه های عرضه‌کننده محصولات کشاورزی نیاز مردم در این حوزه بدون واسطه و با قیمت مناسب در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

وی به تولید 30 نوع محصول زراعی در این شهرستان و ضرورت فرآوری این محصولات به عنوان یک توانمندی و ظرفیت تولید و کارآفرینی اشاره کرد و افزود: ما از عملکرد تعاون روستایی در خرید تضمینی گندم مازاد بر نیاز کشاورزان قدردانی می‌کنیم و معتقدیم باید همه تلاش کنیم تا کشاورزان و تولیدکنندگان با سهولت و نرخ مناسب محصولشان را عرضه کنند.

کریمی از اختصاص اعتبار مناسب برای توسعه بخش کشاورزی خبر داد و تصریح کرد: در این زمینه دولت خدمتگزار اعتبار کم بهره‌ای را برای فعالان این بخش در نظر گرفته است که در قالب کمیته‌های بررسی و ارزیابی طرح‌ها مورد تصویب قرار گرفته و به بانک‌های عامل ابلاغ می‌شود.

به گزارش فارس، در این جلسه مدیرکل تعاون روستایی استان اردبیل نیز به خرید مناسب گندم توسط مباشران خرید اشاره کرد و ادامه داد: خرید گندم توسط تعاون روستایی تا مهر ماه ادامه دارد.

لطف‌الله نامور با بیان این‌که 30 هزار کشاورز در استان اردبیل عضو نظام صنفی کشاورزی هستند، گفت: به این اعضا پروانه فعالیت صادر شده و ما براساس اهداف و وظایف نظام صنفی کشاورزی پیگیر مطالبات و خواسته‌ها و مشکلات کشاورزان هستیم.

وی با بیان این‌که براساس آمارهای موجود 114 هزار نفر بهره‌بردار در بخش کشاورزی فعالیت می‌کنند، افزود: شهرستان پارس‌آباد از مناطق مستعد در تولید محصولات زراعی به ویژه بذر هیبرید ذرت است که تعاون روستایی التان در تولید بذر ذرت از تعاونی‌های مطرح کشور می‌باشد.

در این جلسه فریدون اصغری به عنوان رئیس جدید تعاون روستایی پارس‌آباد و غلامرضا صحرایی به سمت رئیس نظام صنفی کارهای کشاورزی پارس‌آباد انتخاب شدند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول