اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس اداره آموزش و پرورش بهبهان خبر داد:

کسب رتبه سوم دانش‎‎آموزان بهبهانی در جشنواره خوارزمی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش بهبهان از کسب رتبه سوم دانش‌آموزان بهبهانی در زمینه نانوفناوری در جشنواره جوان خوارزمی خبر داد.

کسب رتبه سوم دانش‎‎آموزان بهبهانی در جشنواره خوارزمی
علی فاکر امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار داشت: در سیزدهمین جشنواره جوان خوارزمی از میان 24 هزار و 860 طرح دانش‎آموزی و دانشجویی دوره‎های کاردانی آموزش و پرورش، 51 طرح در 15 گروه علمی را به عنوان برگزیده نهایی جشنواره در رده‎های اول تا سوم کشوری اعلام کردند.
وی افزود: در این میان طرح سه دانش‌آموز بهبهانی به نام‎های علی ایقان، علی ممتازان و محمدابراهیم دهدشتی با عنوان «دستگاه الکترواسپنینگ به‌منظور سنتز نانوفیبر و ذرات جهت‎دار» به عنوان تنها طرح برگزیده در زمینه نانوفناوری، رتبه سوم این جشنواره را از آن خود کرد.
رئیس اداره آموزش و پرورش بهبهان تصریح کرد: این موفقیت حاصل تلاش و حمایت‎های همه‎جانبه مدیریت سابق پژوهش‌سرای خوارزمی بهبهان، تلاش استاد مربوطه این دانش‌آموزان و آموزش و پرورش است.
وی خاطرنشان کرد: برگزیدگان سیزدهمین جشنواره جوان خوارزمی در روز 28 آبان‎ماه طی مراسمی با حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزیر آموزش و پرورش و معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و سایر شخصیت‎های علمی، فرهنگی و سیاسی کشور در مرکز همایش‎های بین‌المللی دانشگاه شهیدبهشتی تهران با دریافت تندیس جشنواره و لوح‎های تقدیر از بنیاد ملی نخبگان، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت آموزش و پرورش و دبیرخانه مجلس دانش‌آموزی، مورد تقدیر و تجلیل قرار خواهند گرفت.
فاکر تصریح کرد: توجه به جوانان منطقه در همه ابعاد مطمئناً می‌تواند زمینه‌های پیشرفت و ارتقای ابعاد اجتماعی و اقتصادی جامعه را فراهم کند.
وی اضافه کرد: البته این امر نیازمند حمایت جدی مسئولان و فراهم آوردن امکانات قابل قبول است.
رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم این رویداد فرخنده الهام‎بخش نسل جوان‌مان در باور توانایی‌های خویش بوده و زمینه‎ساز تحقیق و پزوهش‎های خلاقانه شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول