اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول پژوهش‌سرای فریدونکنار خبر داد:

دعوت 18 مبتکر فریدونکنار به جشنواره خوارزمی مازندران

خبرگزاری فارس: مسئول پژوهش‌سرای دانش‌آموزی فریدونکنار از دعوت 18 مبتکر و مخترع جوان این شهرستان به مرحله دفاعی جشنواره جوان خوارزمی استان مازندران خبر داد.

دعوت 18 مبتکر فریدونکنار به جشنواره خوارزمی مازندران
حمزه‌علی شیرپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان فریدونکنار اظهار داشت: پیگیری ثبت اختراعات دانش‌آموزی در سطح شهرستان فریدونکنار در اولویت قرار دارد.
وی همچنین از دعوت شدن 9 طرح با 18 دانش‌آموز مخترع و مبتکر نوجوان و جوان از شهرستان فریدونکنار جهت حضور در دفاعیه خوارزمی استان مازندران خبر داد.
مسئول پژوهش‌سرای دانش‌آموزی مرحوم خبازی فریدونکنار با اشاره به مشاوره طرح‌های جشنواره خوارزمی در چهار مرحله با دعوت از کارشناسان و داوران استان گفت: ارتباط مستمر با مراکز علمی و دانشگاهی شهرستان‌های همجوار برای مشاوره طرح‌ها انجام می‌شود.
شیرپور همچنین با اشاره به اعزام دانش‌آموز حکیمه محمدنژاد به مسابقات کره جنوبی و کسب مدال نقره مسابقات و نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی اختراعات 2011 کره جنوبی و کسب دیپلم افتخار از دانشگاه سئول بیان داشت: برگزاری همایش نانو در سطح شهرستان و تشکیل کلاس‌های پیشرفته آزمایشگاهی از دیگر برنامه‌های پژوهش‌سرای دانش آموزی مرحوم خبازی فریدونکنار محسوب می‌شود.
وی از برگزاری کلاس‌های پیشرفته و تخصصی  نانو در مرحله دوم خبر داد و خاطرنشان کرد: تشکیل کلاس خلاقیت و ایده‌یابی و تشکیل مرتب کلاس‌های رباتیک نیز از جمله برنامه‌های محوری این مرکز است.
مسئول پژوهش‌سرای دانش‌آموزی مرحوم خبازی فریدونکنار خاطرنشان کرد: پیگیری، جمع‌آوری و ساماندهی مدارک  196 طرح جشنواره خوارزمی ارسالی از حدود 250 دانش‌آموز و برگزاری اردوی قهرمانان رباتیک ایران اوپن در شهرستان گلوگاه را نیز داشته‌ایم.
انتهای پیام/ن30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول