اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی صورت گرفت

تقدیر از پژوهشگران برتر جشنواره خوارزمی در جهرم

خبرگزاری فارس: از پژوهشگران و دانش‌آموزان برتر جشنواره خوارزمی در جهرم تقدیر شد

تقدیر از پژوهشگران برتر جشنواره خوارزمی در جهرم
به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، چنگیز آزادی خواه جهرمی رئیس اداره آموزش و پرورش جهرم صبح امروز در مراسم تقدیر از پژوهشگران برتر جشنواره خوارزمی اظهار داشت: هزاران نفر از پژوهشگران ایرانی در سایه ایمان، تقوا و امید به خداوند متعال موفق شدند تا زنگ‌های درون را به صدا در آورده و نام ایران را بر قله افتخار جهان به اهتزاز در آورند.
وی با تاکید بر اهمیت دادن به علم در قرآن، احادیث و روایات معصومین (ع) افزود: اثر شگفتی مطالب و اهمیت به مسائل علمی در قرآن و کلمات امیرالمومنان (ع) در نهج‌البلاغه تحسین برانگیز است و ایشان وجود پیامبران را برای شکوفایی علم انسان می‌داند.
رئیس اداره آموزش و پرورش جهرم ابراز داشت: پیامبران برای شکوفایی گنج‌های نهفته درون انسان‌ها آمدند تا ارزش وجودی آن را به آدمی بشناسانند.
این مسئول با اشاره به ضرورت علم و تحقیق در جامعه خاطرنشان کرد: پژوهش و تحقیق یعنی از ظاهر عبور کردن و به حقیقت مسئله رسیدن و انسان‌ها در سایه عقل، هم حیات خود را شکل می‌دهند و هم آن‌گونه که مورد رضایت خداوند است در زندگی خود گام بر می‌دارند.
وی با تاکید بر سخن رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه فضای جوان کشور نیازمند توجیه و تبیین است، تصریح کرد: سرآغاز هر عمل تبیین بوده و این کار تنها با پژوهش امکان‌پذیر است.
در پایان این مراسم از مدیران فعال مدارس در عرصه پژوهش و دانش‌آموزان برتر پژوهشی در جشنواره‌های مختلف استانی، کشوری و خوارزمی با اهدای لوح و جوایز تقدیر شد.
انتهای پیام/و۳۰/م2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول