اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک کاشانی برگزیده خوارزمی شد

خبرگزاری فارس: عضو هیئت علمی دانشگاه کاشان در جشنواره بین‌المللی خوارزمی برگزیده شد.

یک کاشانی برگزیده خوارزمی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان به نقل از روابط عمومی دانشگاه کاشان، محمد الماسی عضو هیئت علمی گروه فیزیک دانشگاه کاشان برنده رتبه سوم پژوهش کاربردی بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی خوارزمی شد و جایزه این جشنواره را از رئیس جمهور دریافت کرد.

این عضو هیئت علمی دانشگاه کاشان با طراحی و ساخت دستگاه مغناطومتر گرادیان متناوب دو تسلا با قابلیت آنالیز forc به عنوان پژوهشگر و فناور برتر کشور معرفی و توانست برای نخستین بار جایزه جشنواره خوارزمی را از آن این دانشگاه کند.

در این جشنواره 1357 طرح برای شرکت در بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی خوارزمی در 15 گرایش برق و کامپیوتر، زیست فناوری و علوم پایه پزشکی، مکانیک، صنایع شیمیایی، علوم پایه، کشاورزی و منابع طبیعی، هنر و معماری، فناوری نانو، عمران، مواد، متالوژی و انرژی‌های نو، فناوری اطلاعات، هوافضا، صنایع و مدیریت فناوری و علوم پزشکی به دبیرخانه ارسال شد که در نهایت 31 طرح شامل 23 طرح داخلی و هفت طرح خارجی و یک طرح از ایرانیان مقیم خارج از کشور به عنوان برگزیدگان نهایی انتخاب شد.

23 طرح برگزیده داخلی بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی خوارزمی در چهار بخش پژوهش‌های بنیادی، پژوهش‌های کاربردی، پژوهش‌های توسعه‌ای و نوآوری ارائه شد.

بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی خوارزمی با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و جمعی از دانشمندان، مبتکران، نوآوران و مخترعان داخلی و خارجی در سالن همایش‌های بین‌المللی سازمان صدا و سیما برگزار شد.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول