اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قائمشهر:

واحدهای صنعتی قائمشهر نوسازی ‌می‌شوند/ بازسازی شرکت کاغذسازی حریر

خبرگزاری فارس: فرماندار قائمشهر از نوسازی واحدهای صنعتی قائمشهر به عنوان یکی دیگر از برنامه‌های محوری نام برد و گفت: در همین راستا بازسازی شرکت کاغذسازی حریر و احیای آن از جمله اقدامات به شمار می‌رود.

واحدهای صنعتی قائمشهر نوسازی ‌می‌شوند/ بازسازی شرکت کاغذسازی حریر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، علی پیرفلک ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی شهرستان قائمشهر اظهار داشت: در برنامه پنجم توسعه، پیشرفت و تعالی بخش‌های مختلف هر منطقه لحاظ شده است و برنامه‌ریزی شهرستان‌ها بر اساس این برنامه‌ها گامی به سوی توسعه به شمار می‌رود.

وی تاکید کرد: ناهمخوانی بین برنامه شهرستانی و برنامه پنجم توسعه تنها ضرر به شهرستان و مردم است که این مسئله نه خواسته دولت و نه خواسته مسئولان دستگاه‌های اجرایی است.

فرماندار قائمشهر از مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان خواست تا در برنامه‌ریزی برای ارائه طرح‌های سال 1391، طرح‌هایی منطبق با برنامه پنجم توسعه کشور ارائه کنند.

پیرفلک به برنامه و چشم‌انداز در نظر گرفته شده در برنامه پنجم توسعه برای این شهرستان اشاره کرد و افزود: ایجاد مرکز عمده تولید و پخش مرکبات هم در برنامه پنجم توسعه و هم در سفر نخست هیئت دولت به این شهرستان لحاظ شده است.

وی شهرستان قائمشهر را جزو مستعدترین مناطق مازندران در تولید و عرضه مرکبات نام برد و ادامه داد: باید از این ظرفیت برای مبدل شدن به قطب تولیدی تلاش کرد.

رئیس کمیته برنامه‌ریزی شهرستان قائمشهر به برنامه پنجم توسعه برای تشویق سرمایه‌گذاران برای ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی در قائمشهر اشاره کرد و گفت: در این بخش این شهرستان از داشتن و ارائه طرح کلان محروم مانده است.

این مسئول ادامه داد: وقتی این شهرستان قطب تولید مرکبات به حساب می‌رود ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی در آن یک ضرورت است.

پیرفلک از بازسازی و نوسازی واحدهای صنعتی موجود شهرستان قائمشهر به عنوان یکی دیگر از برنامه‌های محوری نام برد و افزود: در همین راستا بازسازی شرکت کاغذسازی حریر و احیای آن از جمله اقدامات در این مورد است.

وی از نمایشگاه بین‌المللی مازندران واقع در قائمشهر به عنوان یک ظرفیت استانی یاد کرد و از مسئولان استانی خواست تا برای ارتقا و تقویت آن تلاش کنند.

فرماندار قائمشهر گفت: مرحله نخست این مجموعه در سال 1389 تکمیل شد که بستر و زمینه میزبانی نمایشگاه‌های تخصصی در سال‌های 1390 و 1391 فراهم شد.

این مسئول از مدیران استانی خواست تا با حمایت از این مجموعه از ظرفیت‌های استانی به وجود آمده نهایت استفاده را کنند.

پیرفلک همچنین از مسئولان دستگاه‌های اجرایی خواست تا در ارائه برنامه‌های سال 1391 لحاظ کردن مناطق کمتر رشد یافته، طرح‌های نیمه تمام و روستاها را در اولویت قرار دهند.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول