اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی عدم حضور مسئولان وزارت صنعت در کلنگ‌زنی معدن فسفات چرام

بزرگواری: بی‌اعتنایی مسئولان وزارت صنعت بی‌پاسخ نمی‌ماند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کهگیلویه و بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی با انتقاد شدید از عدم حضور هیچ نماینده‌ای از وزارت صنایع در مراسم کلنگ‌زنی معدن فسفات چرام گفت: این بی‌اعتنایی مسئولان وزارت صنایع را بی‌پاسخ نخواهیم گذاشت.

بزرگواری: بی‌اعتنایی مسئولان وزارت صنعت بی‌پاسخ نمی‌ماند

حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج گفت: به یاری خداوند متعال و پیگیری‌های مداوم و شبانه‌روزی توانستیم معدن فسفات چرام را کلنگ‌زنی کنیم که به واسطه آن بخش عمده‌ای از مشکلات و معضلات شهرستان چرام از جمله مبحث بیکاری و اشتغال جوانان برطرف خواهد شد.

نماینده مردم کهگیلویه و بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: سال‌های سال بود که مردم چرام و حتی استان کهگیلویه و بویراحمد انتظار چنین روزی را می‌کشیدند که به برکت وجود نظام جمهوری اسلامی این امر محقق شد.

بزرگواری ادامه داد: در ابتدا و از قبل قرار بر این بود که حتی وزیر صنایع در مراسم کلنگ‌زنی بزرگ‌ترین معدن فسفات کشور شرکت کند که بنا بر دلایلی در این مراسم شرکت نکرد.

وی گفت: در ادامه به ما گفتند که معاونین وزیر در این مراسم حضور خواهند داشت و یکی یکی از آنها نام برده شد که متأسفانه در روز کلنگ‌زنی شاهد حضور هیچ‌یک از آنها نبودیم و هنوز نمی‌دانیم دلیل این بی‌اعتنایی مسئولان وزارت صنایع چه بوده است.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی و چرام با ابراز تأسف از این عملکرد وزارت صنعت و معدن تصریح کرد: وقتی برای گشایش در کارها اینگونه سهل‌انگاری می‌شود نباید از کارگر و کارفرما و سرمایه‌گذار انتظار پرهیز از کم‌کاری و تساهل داشت.

بزرگواری افزود: اجزا و بدنه یک طرح و پروژه به عملکرد وزرا و معاونین و مسئولان ارشد نگاه می‌کنند و اگر در جایی مشاهده می‌کنیم که کم‌کاری در کارها صورت می‌گیرد به واسطه اقدامات ضعیف مسئولان رده بالاست.

وی تصریح کرد: در مجلس و با پایان تعطیلات تابستانه این اقدام را پیگیری خواهم کرد تا مشخص شود دلیل بی‌اعتنایی مسئولان این وزارتخانه چیست و آیا موضوع آنقدر برای آنها بی‌اهمیت بوده که چنین برخورد نادرستی داشته‌اند.

نماینده کهگیلویه و بهمئی و چرام در مجلس تصریح کرد: عذر استاندار را برای عدم حضور در مراسم کلنگ‌زنی می‌پذیریم چراکه نیکزاد منتظر ورود هیئت وزارت صنایع به استان برای حضور در مراسم کلنگ‌زنی بود.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول