اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یه میزبانی نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان صورت می‌گیرد

نمایش آخرین دستاوردهای صنعت خودروی ایران در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان گفت: آخرین دستاوردهای صنعت خودروی کشور از امروز در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو، موتورسیکلت، دوچرخه و صنایع وابسته در زنجان به نمایش گذاشته می‌شود.

نمایش آخرین دستاوردهای صنعت خودروی ایران در زنجان

حسین افشار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در پی استقبال بی‌نظیر مردم عزیز استان از نمایشگاه‌های برپا شده و در تداوم بر پایی نمایشگاه‌های تخصصی به اطلاع شهروندان محترم می‌رساند که از امروز پنجمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو، موتور سیکلت، دوچرخه و صنایع وابسته در زنجان آغاز به کار می‌کند.

وی افزود: این نمایشگاه همزمان با سومین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل و ترانزیت از امروز تا 30 تیر ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین در فضایی بالغ بر 3 هزار مترمربع برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان ادامه داد: این دوره از نمایشگاه با وجود مشکلات و بحران اقتصادی جهانی و به طبع آن مشکلات داخلی که خودروسازان و قطعه‌سازان با آن مواجه هستند رونق بیشتری نسبت به دوره گذشته داشته و با حضور اکثریت خودروسازان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این نمایشگاه ایران‌خودرو، کیاموتور، مدیران خودرو، خودروسازی مرتب، آمیکو و ... و همچنین قطعه‌سازانی از جمله تولیدی صنعتی وجودی، تعلیق‌سازان زنجان، پردازش موتور و ... برگزار می‌شود.

افشار تصریح کرد: در این نمایشگاه برای نخستین‌بار از دو خودروی "دنا" و "رنا" ساخت شرکت ایران خودرو به طور رسمی و با حضور جمع کثیری از خبرنگاران و اصحاب رسانه پرده‌برداری خواهد شد.

وی افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه ارائه آخرین دستاوردهای صنعت خودروی ایران و همچنین عرضه و معرفی قطعات جدید، مدرن خودرو، موتور سیکلت و ... است.

گفتنی است، ساعات بازدید از نمایشگاه برای عموم علاقه‌مندان بعد از ظهر از ساعت 16 تا 22 شب اعلام شده است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول