اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوکان خواستار شد

ایجاد تحولات اساسی در بخش صنعت و معدن آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: امام جمعه بوکان گفت: در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی باید تحولات اساسی در بخش صنعت و معدن استان آذربایجان‌غربی به وجود آید.

ایجاد تحولات اساسی در بخش صنعت و معدن آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوکان ماموستا عبدالرحمن خلیفه‌زاده پیش از ظهر امروز در جریان بازدید مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی از شهرک صنعتی شهرستان بوکان اظهار داشت: در صورت ایجاد تحول در بخش صنعت و معدن می‌توانیم به مصداق بارز تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی دست یابیم.

وی با بیان اینکه امسال سرمایه و تولیدات ایرانی بیشتر از گذشته مورد حمایت و توجه مسئولان قرار می‌گیرند، تصریح کرد: مدیران واحدهای تولیدی شهرک‌های صنعتی باید بیشتر به کیفیت تولیدات و کالاهای خود توجه کنند.

خلیفه‌زاده با مثبت ارزیابی‌کردن این بازدیدها، افزود: در جریان بازدید از شهرک‌های صنعتی سطح استان مشکلات واحدهای صنعتی رفع خواهند شد، چراکه واحدهای صنعتی بسیار مستعدی در این شهرک‌ها وجود دارد که باید به آن‌ها نگاه ویژه شود.

وی بر حمایت مسئولان از تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی تاکید کرد و گفت: افزایش تولید ملی سبب رشد و شکوفایی اقتصادی کشور است.

خلیفه‌زاده با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام " تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی"، تصریح کرد: باید از امکانات و سرمایه‌های موجود در راستای گسترش تولید ملی استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب سال گذشته را سال جهاد اقتصادی نامیدند لذا همگان برای تحقق آن تلاش کردند که ثمرات آن را در جامعه شاهد هستیم و امسال نیز باید برای تحقق شعار محوری سال و افزایش تولید ملی به کشوری الگو در جهان تبدیل شویم.

خلیفه‌زاده با بیان اینکه تنها راه رهایی از وابستگی‌ها، افزایش تولید ملی و حمایت از کار و کارگر و سرمایه‌های ایرانی است، گفت: باید با توجه به شرایط حساس کنونی، باید در تلاش باشیم که در عرصه‌های مختلف به خودکفایی برسیم.

وی اظهار داشت: تحریم‌ها و تهدیدهای دشمن فرصتی مناسب برای حمایت از تولید ملی، کسب موفقیت‌ها و شکست دشمن در راه رسیدن به اهداف شوم آن‌ها می‌باشد.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول