اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سه ماهه نخست سال صورت گرفت

اعطای بیش از 240 مجوز تاسیس و توسعه صنعتی در خراسان‌رضوی

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی، توسعه و فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی گفت: در سه ماهه نخست سال جاری با اعطای 244 مجوز تاسیس صنعتی و طرح توسعه برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در خراسان‌رضوی موافقت شد.

اعطای بیش از 240 مجوز تاسیس و توسعه صنعتی در خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت،معدن و تجارت خراسان‌رضوی، محمدرضا افشین، اظهار کرد: در سه ماهه نخست سال جاری با اعطای 244 مجوز تاسیس صنعتی و طرح توسعه برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در خراسان‌رضوی موافقت شد.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه و فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی، گفت: جوازهای فوق برای سرمایه‌گذاران در شهرستان‌های مشهد، نیشابور، چناران، گناباد، سبزوار و  تایباد صادر شد و در صورت بهره‌برداری امکان 4 هزار و 766 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال مستقیم برای 4 هزار و 754 نفر فراهم می‌شود.

افشین در ادامه، گروه صنعت جوازهای صادره را شامل، کانی‌های فلزی و غیر فلزی، شیمیایی، چاپ و انتشارات، کاغذ و محصولات کاغذی، ابزار پزشکی و اپتیکی و چند مورد دیگر عنوان کرد.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول