اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز:

واحدهای صنعتی مشکل‌دار در استان البرز شناسایی شدند

خبرگزاری فارس: استاندار البرز از شناسایی واحدهای صنعتی مشکل‌دار در استان البرز خبر داد و گفت: تمهیدات لازم برای حل مشکلات این واحدها اندیشیده می‌شود.

واحدهای صنعتی مشکل‌دار در استان البرز شناسایی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، عیسی فرهادی ظهر امروز در جریان بازدید از یک واحد تولید کننده محصولات پزشکی و درمانی در این شهرستان اظهار داشت: باید مشکلات و کمبودهای واحدهای تولید کننده را مرتفع کرده و مسیر رشد و توسعه را برای آنها باز کرد.

وی ادامه داد: متأسفانه برخی از واحدهای تولیدی در استان البرز مشکلات بسیار زیادی دارند که مدیران این واحدها دیگر توانایی اداره این واحد را ندارند اما ما با حمایت از این واحدها سعی در توسعه و پیشرفت این واحدها خواهیم داشت.

استاندار البرز با تأکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از کار و سرمایه ایرانی افزود: اگر ما به فکر تولیدکننده‌ها و سرمایه ایرانی نباشیم دیگر نخواهیم توانست در تحقق برخی از شعارها موفق عمل کنیم و تولیدات برخی از محصولات ما دچار معضل شده و یا به مرز سقوط می‌رسد.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه هشت درصد از اعتبارات حمایتی صنایع کشور به استان البرز اختصاص یافته است، تأکید کرد: در این راستا و با این اعتبار می‌توانیم در راستای فعال‌سازی صنایع و توسعه آنها گام برداریم.

این مسئول این اعتبارات را 3 هزار میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این اعتبار از سوی دولت با هدف حل مشکلات صنایع کشور اختصاص داده شده است.

وی ادامه داد: البته صاحبان صنایع نیز باید تلاش کنند تا کیفیت محصولات را روز به روز بهتر کرده تا با حمایت‌های ما بتوانند به توسعه و پیشرفت بیشتر برسند.

فرهادی خاطرنشان کرد: از این میزان اعتبار اختصاص داده شده به صنایع کشور 240 میلیارد ریال به واحدهای صنعتی مشکل‌دار استان البرز تعلق گرفته است.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون واحدهای صنعتی مشکل‌دار در استان البرز شناسایی شده است، گفت: با توجه به برآوردهای انجام شده 50 درصد از این صنایع در شهرستان ساوجبلاغ هستند.

فرهادی اعلام کرد: با حل مشکلات صنایع و توسعه این واحدها می‌توانیم در مسیر ایجاد اشتغال نیز گام برداریم و جوانان جویای کار بسیاری را در استان البرز وارد بازار کار کنیم.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول