اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان شهرستان

دومین مؤسسه قرآنی نرماشیر افتتاح شد

خبرگزاری فارس: مؤسسه قرآنی تسنیم بخش روداب به عنوان دومین مؤسسه قرآنی شهرستان نرماشیر با حضور مسئولان شهرستان افتتاح شد.

دومین مؤسسه قرآنی نرماشیر افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از نرماشیر، فرماندار نرماشیر ظهر امروز در آیین فتتاح مؤسسه تسنیم در بخش روداب این شهرستان اظهار داشت: مؤسسه تسنیم و بنیاد مهدویت با تأکید استاندار در این بخش راه‌اندازی شده است.

محمود سام‌نژاد افزود: فعالیت‌های قرآنی و مذهبی در رشته‌های قرائت، حفظ، ترتیل و مفاهیم قرآن و نهج‌البلاغه در مقاطع سنی مختلف برای خواهران و برادران در این مؤسسه صورت می‌گیرد.

سام‌نژاد تصریح کرد: این مؤسسه برای اجرایی شدن منویات مقام معظم رهبری و در زمینه منشور توسعه فرهنگ قرآنی در شهرستان فعالیت می‌کند.

وی عنوان کرد: با نهج‌البلاغه می‌توان بسیاری از بیماری‌های فردی و اجتماعی را درمان کرد، زیرا نهج‌البلاغه رساترین و زیباترین کلام مخلوق بعد از کلام خالق است و این کتاب عظیم‌الشان ادامه دهنده قرآن کریم است.

سام‌نژاد گفت: مؤسسه قرآنی تسنیم روداب دومین مؤسسه قرآنی شهرستان نرماشیر است که می‌توان با فعالیت این مؤسسات قرآنی در آینده نزدیک حافظان قرآنی بسیاری را به جامعه معرفی کرد و یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری را پاسخ داد.

فرماندار نرماشیر با اشاره به ویژگی‌های فرد منتظر افزود: انس با قرآن کریم یکی از وظایف و ویژگی‌های فرد منتظر است.

به گزارش فارس، نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان محلی در آیین افتتاح مؤسسه قرآنی تسنیم بخش روداب حضور داشتند.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول