اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ماه مبارک رمضان

کمبود کالا در چهارمحال و بختیاری وجود ندارد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته توسط این سازمان در ماه مبارک رمضان برای تهیه کالاهای اساسی مورد نیاز مردم هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت.

کمبود کالا در چهارمحال و بختیاری وجود ندارد

رحمن کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با اشاره به تأمین نیازمندی‌های اساسی شهروندان در ماه رمضان اظهار داشت: نمایشگاه طرح ضیافت به مدت 10 روز در استان چهارمحال و بختیاری برپا می‌شود.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی این استان برپا می‌شود، افزود: در این نمایشگاه کالاهای اساسی مردم عرضه می‌شود.

کرمی بیان داشت: قیمت کالاهای اساسی مورد نیاز شهروندان با پنج تا 15 درصد تخفیف در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی به شهروندان عزیز ارائه می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری تنظیم بازار، آرام‌سازی محیط بازار و خدمت‌رسانی به مردم را از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح برشمرد و گفت: برای اجرای برنامه‌های تنظیم بازار با تزریق کالاهای مصرفی ماه مبارک هر سال در قالب برگزاری نمایشگاه به مردم عرضه می‌شود.

وی برپایی نمایشگاه‌ها را در تنظیم بازار موثر دانست و خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه‌های کالاهای ضروری مردم علاوه بر دسترسی آسان مردم به نیازها، زمینه جلوگیری از افزایش قیمت‌های ناشی از افزایش تقاضا را فراهم می‌کنند.

کرمی با اشاره به ضرورت اتخاذ تدابیر لازم در راستای حفظ ثبات بازار در آستانه ماه مبارک رمضان افزود: هیچ کمبود کالایی در بازار این استان وجود ندارد و تمام اقلام مورد نیاز مردم به راحتی در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری گفت: دقیق شدن در مسائل و تلاش برای از بین بردن علل و عوامل ایجاد نوسان در قیمت‌ها، تشویق واحدهای نمونه و دارای عملکرد مثبت و بکارگیری اهرم قانونی برای واحدهایی که رعایت حال مردم و شهروندان را نمی‌کنند و خود از عوامل ایجاد نوسانات در بازار هستند، از راهکارهای مهم تنظیم بازار است.

کرمی افزود: امیدواریم مردم نیز در این راستا با بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و مجمع امور صنفی استان همکاری لازم را انجام دهند و با گزارش تخلف‌های انجام شده به واحد سیار رسیدگی به تخلفات و شکایات، در شناسایی این واحدها مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول