اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه حلول ماه مبارک رمضان اعلام شد

اجرای 478 ویژه برنامه رمضان در جنوب تهران

خبرگزاری فارس: معاون امور اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه 20 با اشاره به اینکه تمام مساجد این منطقه غبارروبی شده‌اند از اجرای 478 ویژه برنامه ماه رمضان خبر داد.

اجرای 478 ویژه برنامه رمضان در جنوب تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به ‌نقل از روابط‌ عمومی شهرداری منطقه 20، حبیب‌الله غفوری گفت:‌ با توجه به اینکه تمام مساجد غبارروبی شده‌اند و آماده استقبال از ماه مهمانی خدا هستند، 478 ویژه برنامه ماه رمضان با محوریت محلات در این منطقه انجام می‌شود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 با اشاره به برگزاری محافل انس با قرآن در 26 مسجد سطح منطقه خاطرنشان کرد:‌ برپایی کرسی تلاوت قرآن، جشن بزرگ میلاد امام حسن مجتبی (ع)، مسابقات اذان، یادواره‌های شهید، تورهای نیایش، دیدار از خانواده شهدا، اطعام یتیمان، همایش‌های امر به معروف و نهی از منکر و مراسم‌ شب‌های قدر از جمله فعالیت‌های ماه مبارک رمضان است که در این منطقه انجام می‌شود.

وی در ادامه به برپایی نمایشگاه قرآنی اشاره کرد و اظهار داشت: برپایی مراسم کرسی تلاوت و سه شب احیا در مقبره شهدای گمنام واقع در میدان نماز از دیگر برنامه‌های این ماه مبارک است که تمهیدات لازم برای میزبانی بیش از یک‌هزار شهروند انجام شده است.

انتهای پیام/آ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول