اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جبهه حامیان ولایت مازندران:

ضروری‌ترین نیاز کشور حل مشکلات اقتصادی است

خبرگزاری فارس: دبیر جبهه حامیان ولایت استان مازندران گفت: امروز ضروری‌ترین نیاز کشور حل مشکلات اقتصادی است.

ضروری‌ترین نیاز کشور حل مشکلات اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، کوروش گرجی صبح امروز در دیدار با مسئولان جبهه در این شهرستان گفت: دنیای غرب که در اختیار نظام سلطه قرار دارد، ابتدا با فرهنگ قناعت و ساده‌زیستی در کشور ما مقابله کرد و پس از ترویج فرهنگ مصرف‌گرایی سعی کرد تا ملت ایران را نیز به مشتری محصولات خود تبدیل کند.

گرجی تصریح کرد:غربی‌ها خواستند از این طریق یک نیاز کاذب را تشدید کنند و بازار کشور را از طریق صادرات محصولات غیرضروری به سمت سودجویی سوق دهند و هدف از انجام تمام این کارها خروج بیهوده منابع مالی کشور بوده است.

دبیر جبهه حامیان ولایت مازندران افزود: مشابه این روند را به هنگام مقابله کشورهای غربی با امپراطوری مسلمان عثمانی نیز می‌بینیم که در آن زمان کشورهای غربی با واردات ارزان محصولاتی مثل قهوه و تنباکو به سرزمین‌های اسلامی، ابتدا مردم را با آنها آشنا کردند و سپس با افزایش قیمت یک جنگ اقتصادی را با هدف خروج منابع مالی از دست مسلمان‌ها پی گرفتند.

گرجی ادامه داد: سال‌ها قبل همین روش در مورد ایران کلید خورد به گونه‌ای که انواع آدامس، شکلات، شلوار جین، لوازم آرایش، عروسک، لوازم خانگی لوکس و غیرضروری بازارهای ایران را پر کرده بودند.

وی بیان داشت: پس از گذشت چند سال، اکنون شاهد هستیم که بخشی از جامعه به این کالاها که عموما کیفیت مطلوبی نیز ندارند وابسته شده‌اند.

این مسئول تاکید کرد: توان اقتصادی کشور باید صرف آموزش مفید، سازندگی، اشتغالزایی، بالا بردن سطح خدمات بهداشتی و درمانی، تقویت توان دفاعی کشور و عملیات‌های عمرانی و زیربنایی شود.

* بی برنامه بودن بیشتر از تحریم مشکل‌ساز است

گرجی با بیان اینکه امروزه بیشتر کشورهای دنیا دچار مشکلات اقتصادی شده‌اند، تصریح کرد: در ایران هم شاهد برخی از این مشکلات اقتصادی هستیم که تنها بخشی از این مشکلات مربوط به تحریم است و بخش دیگر آن مربوط به این است که ما باید در برنامه‌‌ریزی‌ها جدی‌تر باشیم.

دبیر جبهه حامیان ولایت مازندران تاکید کرد: اگر مسئولان در برنامه‌ریزی‌ها و مدیریت خود دقیق‌تر باشند، می‌توان تحریم‌ها را از تهدید به فرصت‌های بسیار مناسب تبدیل کرد.

وی آفت اقتصاد کشور را عمل گزینشی به قانون دانست و از تمام مسئولان خواست تا با توجه تمام به فرمایش حکیمانه مقام عظمای ولایت، از منفعت طلبی شخصی پرهیز کرده و تنها به مدیریت صحیح در عرصه اقتصاد بپردازند و به هر شکلی شده از انجام فعالیت‌های اقتصادی برای خود و خانواده و نزدیکان خود اجتناب کنند تا آرامش روانی در جامعه برقرار بماند.

این مسئول مدیریت صحیح در بحث مقابله با تحریم بنزین را از جمله موارد مثال‌زدنی از توان مدیریتی و اقتصادی کشور برشمرد.

دبیر جبهه حامیان ولایت استان مازندران در پایان اذعان داشت: امروز ضروری‌ترین نیاز کشور حل مشکلات اقتصادی است تا با عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری که نعمت خدا برای ملت ایران هستند، به دنیا ثابت کنیم که ایران اسلامی بهترین الگوی اقتصادی برای منطقه و جهان است.    

انتهای پیام/ن10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول