اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ماه مبارک رمضان صورت می‌گیرد

اجرای همزمان طرح ویژه بازرسی و نظارتی در کاشان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت (حوزه تجارت) شهرستان کاشان از اجرای همزمان طرح ویژه بازرسی و نظارتی ماه رمضان در شهرستان کاشان خبر داد.

اجرای همزمان طرح ویژه بازرسی و نظارتی در کاشان

علی نطاقی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: روزانه بیش از شش گشت متمرکز در مراکز مهم شهرستان کاشان کار نظارت را بر عهده دارند و بیش از 360 نفر ناظر نیز به صورت غیرمحسوس بر اماکن عمومی نظارت دارند.

وی افزود: با اجرای این طرح، تیم‌های بازرسی کار نظارت و بازرسی از میوه‌فروشان، قنادی‌ها، نانوایان، رستوران‌ها و همچنین مراکز عرضه پروتئین، گوشت مرغ، گوشت قرمز و فرآورده‌های لبنیاتی را که بیشترین مصرف در سبد خانوار ماه مبارک رمضان دارد، انجام می‌دهند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت (حوزه تجارت) شهرستان کاشان تصریح کرد: طی مدت اجرای این طرح بیش از 250 نفر بازرس از اتحادیه صنفی شهرستان کاشان کار بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان کاشان را انجام و تخلفات و شکایات توسط اعضای کمیسیون‌های بازرسی پیگیری شده، خارج از نوبت رسیدگی و سپس حکم صادر می‌شود.

به گفته وی مراکز عمده به ویژه مراکز پخش کالا شامل فروشگاه‌های بزرگ، شرکت‌های تعاونی مصرف، مراکز عمده نمایندگی‌های توزیع و پخش سراسری و شرکت‌های تولیدی مواد غذایی شهرستان در این طرح در اولویت بازرسی هستند.

نطاقی همچنین بیان کرد: تیم‌های بازرسی و نظارت از ساعات ابتدایی روز تا ساعت 20 شامگاه همه روزه بر عرضه و فروش کالاهای پرمصرف در ماه مبارک رمضان نظارت دارند.

این مقام مسئول یادآور شد: بازرسان در طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان که از 30 تیرماه آغاز شده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد بر کالاهای پرمصرف ویژه این ماه نظارت داشته و با متخلفان برخورد می‌کنند.

وی متذکر شد: از شهروندان تقاضا می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی اعم از گران‌فروشی، کم‌فروشی، عدم صدور صورتحساب و سایر موارد از این نوع، مراتب را از طریق شماره تماس گویای 5553010 در دو نوبت صبح و بعدازظهر و یا از طریق سامانه ارتباطی 124 به ‌صورت شبانه‌روزی به این اداره اطلاع دهند.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول