اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل:

عملکرد گشت‌های نظارتی در رمضان مطلوب بود

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: عملکرد گشت‌های نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان مناسب و مطلوب بود.

عملکرد گشت‌های نظارتی در رمضان مطلوب بود
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حمید‌رضا عزیز‌پور ظهر امروز در جلسه ستاد تعزیرات حکومتی اردبیل اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان بیش از 500 فقره پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی واصل شده و ما کار رسیدگی به این پرونده‌ها را در دستور کار فرار دادیم.
وی با بیان اینکه در شهرستان‌های فاقد اداره تعزیرات، شعبه ویژه گشت سیار راه‌اندازی و مشغول فعالیت شده بود، افزود: در این شعبه ویژه به پرونده‌های تخلف اصناف شهرستان‌های نیر، نمین، کوثر و سرعین رسیدگی می‌شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل با یادآوری اینکه طرح نظارتی امسال در ایام ماه مبارک رمضان به شیوه متفاوت‌تر اجرایی و عملیاتی شده است، گفت: با بازرسی‌هایی که در این ایام با همکاری اصناف، ‌بازرگانی و تعزیرات انجام شد سلامت بازار و عرضه کالاها به قیمت واقعی مورد توجه و دقت قرار گرفت و با کمترین مانع این نظارت‌ها عملیاتی شد.
این مسئول از تقدیر ویژه سازمان بازرگانی و صنایع و معادن در برگزاری نمایشگاه ضیافت با تکیه بر عرضه محصولات تولیدی استان خبر داد و افزود: ‌نخستین نمایشگاه ضیافت در استان اردبیل با شیوه متفاوت و دعوت از صاحبان واحد‌های تولیدی و عرضه‌کننده مواد غذایی برگزار شد تا این تولید‌کنندگان بدون واسطه محصول خود را با تخفیف در اختیار مردم قرار دهند.
عزیزپور کیفیت کالاها و اجناس عرضه شده در این نمایشگاه را مناسب و قیمت آن را نیز منصفانه اعلام کرد.
وی ادامه داد: این رویه در جو روانی جامعه نیز تاثیر مثبتی داشته به طوریکه مردم با اطمینان بیشتر کالاها و اجناس خود را خریداری کردند.
عزیز‌پور بیان داشت: ما هیچ کوتاهی را در برخورد با واحد‌های صنفی متخلف نمی‌پذیریم و در صورت مشاهده تخلف تشکیل پرونده انجام شده و خاطیان به اشد مجازات محکوم می‌شوند.
وی در ادامه سخنان خود با اشاره به واگذاری امور مربوط به رسیدگی به تخلفات نانوایی‌ها به سازمان تعزیرات گفت: ‌براساس برنامه توسعه پنجم کشور تعزیرات حکومتی موظف است تخلفات نانوایی‌ها که پیش از این فرمانداری‌ها آنها را رسیدگی و اعمال قانون می‌کردند مورد بررسی قرار داده و با خاطیان برخورد کند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل در پایان اظهار داشت: این قانون به زودی اجرایی شده و تمام پرونده‌های تخلفات نانوایی‌ها به این مرجع ارجاع داده می‌شود تا کار با سرعت بیشتر انجام شود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول