اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار شیراز:

واحدهای صنفی خود ناظر کنترل بازار باشند

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار شیراز با بیان اینکه بازرسی از واحدهای صنفی این شهرستان را با شدت بیشتری در این ماه صورت می‌دهیم، گفت: بهتر است که واحدهای صنفی خود ناظر کنترل بازار در شب عید باشند.

واحدهای صنفی خود ناظر کنترل بازار باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، غلامحسین ظفرآبادی ظهر امروز در جلسه شورای نظارت و کنترل بازار شهرستان شیراز اظهار داشت: بازار تامین کننده مایحتاج مردم و از نقاط حساس اقتصاد جامعه بوده و نیاز است برای جلوگیری از ایجاد هرگونه اغتشاش و ناآرامی در اقتصاد این شهرستان، نظارت و کنترل بازار بیش از گذشته و به صورت مستمر و از تمام ابعاد ادامه یابد.

وی با بیان اینکه با تعامل موجود بین دستگاه‌های اجرایی مرتبط به نتایج خوبی در برنامه‌های شورای نظارت و کنترل بازار شهرستان شیراز دست یافته‌ایم، خاطرنشان کرد: تمام امور مرتبط با تنظیم بازار فارس در این شورا به خوبی تصمیم‌گیری و اجرایی شده و روند مثبت جلسات از بُعد کمی و کیفی به منظور ادامه این روند و تعامل بیشتر اعضا همچنان و حتی با قوت بیشتر دنبال می‌شود، چراکه پیگیری مطالبات و حل مشکلات مردمی یکی از وظایف اصلی این شورا است.

این مقام مسئول به بازرسی‌های واحدهای صنفی در اسفند ماه جاری نیز اشاره کرد و با بیان اینکه مردم نگران مایحتاج شب عید خود نباشند و در این مورد تمهیدات لازم اندیشیده شده است، ابراز داشت: بازرسان، بازرسی از واحدهای صنفی این شهرستان را با شدت بیشتری در ماه جاری به منظور کنترل بازار و جلوگیری از گرانی احتمالی برخی کالاها دنبال می‌کنند؛ اما بهتر است که واحدهای صنفی خود ناظر کنترل بازار در شب عید باشند.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار شهرستان شیراز به لزوم راه‌اندازی سامانه پیامکی در کنار سایر وسایل ارتباطی برای دریافت شکایات مردمی توسط اتحادیه‌های صنفی این شهرستان تاکید کرد و افزود: با راه‌اندازی این سیستم می‌توان در هر لحظه از شبانه‌روز شکایات مردمی را دریافت و با پالایش پیامک‌ها، به موارد حساس با سرعت رسیدگی کرد و در این راستا سطح رضایت‌مندی مردم از صنوف مختلف را افزایش داد.

ظفرآبادی بر اعتمادسازی افکار عمومی با اطلاع رسانی‌های به موقع و صحیح تاکید کرد و گفت: در این زمینه نقش رسانه‌های گروهی آشکار است و تاثیر بسزایی در آرامش بازار دارند.

به گزارش فارس، در ادامه جلسه تمام اعضای جلسه نقطه نظرات و پیشنهادات اصلاحی خود را برای کنترل بازار با توجه به نزدیک شدن ایام نوروز در شیراز ارائه کردند.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول