اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بازرگانی نکا خبر داد

برگزاری نمایشگاه بهاره در شهرستان نکا/ کنترل کامل در بازار

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بازرگانی نکا با اشاره به در پیش بودن ایام پایانی سال و افزایش تقاضای عمومی گفت: نمایشگاه بهاره در نیمه دوم اسفندماه در نکا برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه بهاره در شهرستان نکا/ کنترل کامل در بازار

مجید مخلص امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا بیان داشت: این نمایشگاه با هدف برنامه‌ریزی و هماهنگی لازم برای ارتقای کمیت و کیفیت نمایشگاه‌ها برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: این نمایشگاه‌ها در راستای طرح تنظیم بازار و با توجه به قانون هدفمندکردن یارانه‌ها و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان در نیمه اسفندماه جاری به مدت 10 روز برگزار می‌شود.

مخلص، نظارت بر سیستم توزیع کالا و ارائه خدمات، ایجاد بستر مناسب برای تامین مایحتاج عمومی و تنظیم و کنترل مناسب بازار را در همه ایام سال و به ویژه در این ایام ضروری عنوان کرد و یادآور شد: کنترل کامل در بازار با استفاده از بازرسان متعدد حاکم است.

رئیس اداره بازرگانی نکا با اشاره به لزوم تقویت بازرسی‌ها به منظور کنترل قیمت و جلوگیری از اجحاف به مصرف‌کنندگان افزود: اداره بازرگانی و تعزیرات با جدیت و قاطعیت با هرگونه تخلفی برخورد می‌کنند.

وی اذعان داشت: با برپایی نمایشگاه‌‌های عرضه مستقیم کالا مردم می‌توانند نیازمندی ایام عید خود را با تخفیف ویژه خریداری کنند.

مخلص در پایان گفت: مهم‌ترین برنامه‌های این اداره در پایان سال شامل نظارت و فعال‌‌سازی طرح‌‌های نظارتی در روزهای پایانی سال، توزیع اقلام اساسی مردم به ویژه میوه و پروتئین، برپایی نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا و اجرای طرح فروش فوق‌العاده است.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول