اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان:

کنترل بازار تا حاصل شدن نتیجه مطلوب ادامه دارد

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان گفت: روند رضایت‌بخش کنترل بازار باید ادامه یابد و این امر نظارتی نیاز به پیگیری مستمر تا حصول نتیجه دارد.

کنترل بازار تا حاصل شدن نتیجه مطلوب ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم عزیزی ظهر امروز طی جلسه‌ای در همین رابطه اظهار داشت: نباید با کسب موفقیت در یکی از امور اجرایی و به ویژه نظارتی آن را به حال خود رها کرده و فکر کنیم به هدف رسیده‌ایم.

وی به عملکرد رضایت‌بخش کنترل بازار اشاره کرد و یادآور شد: تعامل و حساسیت جمعی در هر برنامه‌ای اعمال شود به یک نتیجه رضایت‌بخش منتهی می‌شود.

استاندار هرمزگان اضافه کرد: روند رضایت‌بخش کنترل بازار باید ادامه یابد و این امر نظارتی نیاز به پیگیری مستمر تا حصول نتیجه دارد.

عزیزی یادآور شد: نباید با کسب موفقیت در یکی از امور اجرایی و به ویژه نظارتی آن را به حال خود رها کرده و فکر کنیم به هدف رسیده‌ایم.

استاندار هرمزگان بیان داشت: زمانی کار در بخش کنترل بازار به سرانجام رسیده که زیاده‌خواهان و سوءاستفاده کنندگان بازار حذف یا تأدیب شده و پایه‌های فرهنگ انصاف در بازار ما استوار شود.

عزیزی افزایش سرعت چرخ توسعه استان را در اقتصاد پویا دانست و اذعان داشت: بازار نیز عضوی از این اقتصاد کلان است که به واسطه ارتباط مستقیم با مردم از حساسیت بیشتری برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: تعامل، همکاری و هم‌یاری مردم نیز با دستگاه‌های نظارتی و اجرایی برای کنترل بازار و شناسایی گران‌فروشان لازم و ضروری است.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول