اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آبفا شوشتر خبر داد

رفع مشکل تأمین آب دانشگاه پیام‌نور شوشتر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آب و فاضلاب شوشتر از رفع کامل مشکل تأمین آب دانشگاه پیام‌نور این شهرستان به طور ضربتی خبر داد.

رفع مشکل تأمین آب دانشگاه پیام‌نور شوشتر

محراب قنبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: مشکل تأمین آب برای دانشگاه پیام‌نور شهرستان شوشتر که از مدت‌ها پیش وجود داشت به طور کامل برطرف شده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در هفته‌های اخیر دانشگاه پیام‌نور مشکل خاصی برای تأمین آب نداشت، تأکید کرد: آب مورد نیاز دانشگاه پیام نور شوشتر در روزهای گذشته با تانکر تأمین شده و از این نظر مشکلی وجود ندارد.

وی با تأکید بر اینکه در مدت 45 روز پروژه‌ای برای تأمین آب این دانشگاه اجرا شد، خاطر نشان کرد: خط لوله‌ای برای تأمین آب دانشگاه پیام نور احداث شد و این مشکل کاملا برطرف شده است.

قنبری همچنین درباره عملیات احداث فاضلاب خیابان شریعتی شوشتر که اخیرا آغاز شده است، گفت: پیمانکار با سرعت عمل زیادی در حال اجرای پروژه است و در روزهای آینده این پروژه به طور کامل به پایان می‌رسد.

وی افزود: مسیر تردد از این خیابان از حدفاصل اداره آب و فاضلاب تا میدان 17 شهریور مسدود و مسیر‌های دسترسی از خیابان‌های اطراف تأمین شده است.

قنبری با اشاره به اعتبار در نظر گرفته شده برای احداث فاضلاب خیابان شریعتی تأکید کرد: برای احداث فاضلاب این خیابان 500 میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات داخلی اداره آب و فاضلاب در نظر گرفته شده است و برای تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه هیچ مشکلی وجود ندارد.

رئیس اداره آب و فاضلاب شوشتر افزود: پیمانکار این پروژه متعهد شده کار اجرای شبکه فاضلاب این خیابان مرکزی شوشتر تا ابتدای ماه مبارک رمضان به پایان برساند.

قنبری با اشاره به اقداماتی آتی در این باره گفت: شهرداری پس از پایان پروژه باید نسبت به پر کردن جوی‌های روباز موجود در این خیابان اقدام کند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول