اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور وزیر نیرو

ایستگاه دفع بهداشتی فاضلاب ابراهیم‌آباد اراک به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: طی مراسمی با حضور وزیر نیرو ایستگاه دفع بهداشتی فاضلاب روستایی ابراهیم‌آباد از توابع اراک به بهره‌برداری رسید.

ایستگاه دفع بهداشتی فاضلاب ابراهیم‌آباد اراک به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مجید نامجو ظهر امروز در سفر یک روزه خود به استان مرکزی با حضور در روستای ابراهیم‌آباد پروژه ایستگاه دفع بهداشتی فاضلاب این روستا را افتتاح کرد.

بر اساس این گزارش ایستگاه دفع بهداشتی فاضلاب روستایی ابراهیم‌آباد با اعتبار 22 میلیارد و 745 میلیون ریال و با خدمات‌دهی به 547 خانوار به بهره‌برداری رسید.

وزیر نیرو همچنین ایستگاه دفع بهداشتی فاضلاب روستای راونج را نیز با اعتبار 11 میلیارد و 650 میلیون ریال و خدمات‌دهی به 197 خانوار به بهره‌برداری رساند.

نصب 15 دستگاه آب شیرین‌کن با اعتبار 3 میلیارد ریال و خدمات‌دهی به 7 هزار نفر، 13 مجتمع آبرسانی و خدمات‌دهی به 74 هزار و 440 نفر نیز از دیگر پروژه‌هایی بود که امروز وزیر نیرو آنها را به بهره‌برداری رساند.

در این مراسم همچنین بهره‌برداری از نصب پمپ‌های خورشیدی و انرژی تجدیدپذیر روستاهای فرج‌آباد زرندیه با اعتبار 200 میلیون ریال، برج بالان شازند با اعتبار 330 میلیون ریال و پچینگ ساوه با 330 میلیون ریال در این روستاها آغاز شد.

انتهای پیام/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول