اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر دومین نمایشگاه بین‌المللی فوکوآرت شیراز خبر داد

برگزاری نمایشگاه فوکوآرت درانگلیس و اتریش

خبرگزاری فارس: دبیر دومین نمایشگاه بین‌المللی فوکوآرت شیراز گفت: به‌زودی نمایشگاه بین‌المللی فوکوآرت در کشورهای انگلستان و اتریش برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه فوکوآرت درانگلیس و اتریش

آرش اشکر امروز در حاشیه آیین راه‌اندازی دومین نمایشگاه عکس فوکوآرت که در نگارخانه حوزه هنری فارس برگزار شده است، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: این نمایشگاه هر دو فصل یک‌بار در شیراز برگزار می‌شود که در نظر است دبیرخانه دائمی آن در شیراز همچنان باقی بماند.

وی افزود: در این نمایشگاه 85 اثر به نمایش گذاشته شده است که اغلب عکاسان این عکس‌ها در جشنواره‌های بین‌المللی تقدیر شده‌اند.

دبیر دومین نمایشگاه بین‌المللی فوکوآرت شیراز از وجود دو بخش در نمایشگاه فوکوآرت خبر داد و تصریح کرد: بعد از فراخوان، 2 هزار و 500 عکس به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که از میان آنها 44 اثر در بخش آزاد و 41 اثر در بخش انسان و زندگی برگزیده شده‌اند.

وی با بیان اینکه در اصفهان و مشهد نیز این دست نمایشگاه‌ها برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه عکس‌های عکاسانی که اثر آنها کمتر مورد داوری قرار گرفته شده شرکت داده شده است.

به گزارش فارس، این نمایشگاه در نگارخانه‌ای به مساحت یک‌هزار متر مربع در نگارخانه فرهنگی و هنری حوزه هنری فارس برگزار شده است که از امروز تا پایان ماه جاری از ساعت 9 تا 12 و 17 تا 20 پذیرای علاقمندان است.

انتهای پیام/س30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول