اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام نیمه شعبان صورت می‌گیرد

برگزاری نمایشگاه تخصصی کتاب در مسجد مقدس جمکران

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران از برگزاری نخستین نمایشگاه کتاب تخصصی مهدویت در مسجد مقدس جمکران خبر داد.

برگزاری نمایشگاه تخصصی کتاب در مسجد مقدس جمکران

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی وافی امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در قم با بیان اینکه معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران برای هر چه باشکوه‌تر برگزار کردن جشن‌های نیمه شعبان برنامه‌های متنوعی تدارک دیده است از برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی کتاب مهدویت در مسجد مقدس جمکران خبر داد و اظهار داشت: در نیمه شعبان سال جاری برای نخستین بار معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران با همکاری مجمع ناشران انقلاب اسلامی، تعاونی ناشران استان قم و مؤسسه موعود عصر نسبت به برپایی نمایشگاه کتاب اقدام می‌کند.

وی ادامه داد: این نمایشگاه از دوازدهم شعبان در صحن اصلی مسجد مقدس جمکران برپا خواهد شد و تا شانزدهم شعبان نیز ادامه خواهد داشت.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران افزود: از عموم ناشران و مؤسسات ولایی و مهدوی برای شرکت در این نمایشگاه و افتتاح غرفه عرضه آثار دعوت به عمل آمده است.

وافی گفت: مؤسسات فرهنگی و ناشرانی که حداقل 40 عنوان کتاب در موضوعات امامت، ولایت و مهدویت منتشر کرده‌اند می‌توانند در این نمایشگاه شرکت کنند.

وی با بیان اینکه امکان شرکت در این نمایشگاه از طریق ثبت‌نام اینترنتی و با تکمیل فرم شرکت در نمایشگاه از طریق سایت شورای عالی برنامه‌ریزی مسجد مقدس جمکران فراهم آمده است ابراز داشت: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت jmcu.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول