اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد جهرم خبر داد

برگزاری نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های جهرم

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم از برگزاری نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های این شهرستان در آبان ماه امسال خبر داد.

برگزاری نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های جهرم

عنایت‌الله زمانی‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جهرم اظهار داشت: نمایشگاه بزرگ دستاوردها و توانمندی‌های شهرستان جهرم در ابعاد مختلف و با حضور نهادها و دستگاه‌های مختلف دولتی و خصوصی آبان ماه سال جاری و همزمان با عید سعید غدیر خم در این شهرستان برپا می‌شود.

وی شناساندن اصناف و کسبه‌ مختلف به مردم را از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه دانست و گفت: در این نمایشگاه که با عنوان فرهنگ عمومی و حمایت از تولید ملی برگزار می‌شود، توانمندی‌های شهرستان جهرم در زمینه اشتغال با دعوت از شرکت‌ها، کارخانجات و صنایع مختلف این شهرستان صورت می‌گیرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم متذکر شد: همچنین با برپایی نمایشگاه بزرگ دستاوردهای شهرستان جهرم همایشی نیز با حضور مسئولان و اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان‌های استان فارس برگزار می‌شود که شعار امسال مقام معظم رهبری در مورد تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از اهداف و موضوعات این برنامه است.

زمانی‌فرد خاطرنشان کرد: به تبع تعامل و هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی و متولیان امر تولید می‌تواند زمینه‌ساز آینده‌ای روشن در بحث اشتغال برای جامعه باشد.

انتهای پیام/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول