اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان خبر داد

برگزاری نمایشگاه بزرگ ضیافت در دشتستان

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان از برگزاری نمایشگاه بزرگ ضیافت در دشتستان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

برگزاری نمایشگاه بزرگ ضیافت در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان غلامحسین خسروی بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان شهرستان دشتستان اظهار داشت: تلاش برای بهبود اوضاع معیشتی مردم یکی از مهم‌ترین مسائلی است که مسئولان باید به آن توجه داشته باشند و در این مسیر گام بردارند.

فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: نظارت دقیق و مستمر بر وضعیت بازار از راهکارهای مهمی است که در بهبود وضعیت معیشتی مردم اثرگذار است و مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان دشتستان به طور ویژه بر این مسئله دقت نظر دارند.

خسروی کنترل بازار را امری بسیار مهم قلمداد کرد و بیان داشت: تلاش برای کنترل بازار موجب آرامش اجتماعی است و در بهبود وضعیت معیشتی مردم اثراتی بسیار مطلوب خواهد داشت.

وی از برگزاری نمایشگاه بزرگ ضیافت در دشتستان خبر داد و اضافه کرد: با طرح نمایشگاه‌های ضیافت، مردم با آرامش خاطر وارد میهمانی الهی خواهند شد و مسئولان شهرستان دشتستان برنامه‌ریزی لازم به منظور برگزاری این نمایشگاه‌ها را تدارک دیده‌اند.

این مسئول ابراز داشت: کنترل وضعیت بازار و رفاه مردم از مسائلی است که مسئولان با جدیت برای دستیابی به آن تلاش می‌کنند و تمهیداتی از سوی استاندار محترم و فرمانداران شهرستان‌ها اندیشیده شده که در رفع مشکلات بازار بسیار اثرگذار خواهد بود.

فرماندار دشتستان عنوان کرد: تکریم ارباب رجوع از اهم مسائلی است که مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان دشتستان خود را مکلف به انجام آن می‌دانند و این امر در خدمتگزاری هر چه مطلوب‌تر به ارباب رجوع‌ها و تسریع در انجام امور مردمی مؤثر بوده است.

خسروی بیان کرد: در دولت نهم و دهم حجم و کیفیت خدمات‌رسانی به مردم بسیار بیشتر و بهتر شده و به فضل خدا این روند تداوم خواهد داشت.

وی گفت: در سالی که توسط مقام معظم رهبری به نام سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده باید تلاش خود را برای حمایت از واحدهای تولیدی بیشتر کنیم و همه باید در این مسیر اهتمام ورزند.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول