اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار زنجان خبر داد

پیگیری موضوع دکه‌های سه‌راهی بیجار از طریق دادگستری

خبرگزاری فارس: معاون شهردار زنجان با اشاره به اینکه برخی دکه‌های موجود در سه‌راهی بیجار مانع پیشرفت پروژه پل غیرهم‌سطح سیدالشهدا شده است، گفت: این موضوع از طریق دادگستری پیگیری می‌شود و بر طبق ارزیابی آنها عمل خواهد شد.

پیگیری موضوع دکه‌های سه‌راهی بیجار از طریق دادگستری

اسماعیل موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از پایان تملک‌ها در اطراف مدرسه توفیق زنجان خبر داد و گفت: شهرداری برای آغاز پروژه طرح سبزه‌میدان موظف به تهیه و تحویل 2 هزار و 500 متر مربع زمین به آموزش و پرورش در راستای تخریب مدارس موجود در طرح بود که با تملک‌های انجام شده این کار به پایان رسیده است.

وی تعداد تملک‌های انجام شده در اطراف مدرسه توفیق را چهار ملک اعلام کرد و ادامه داد: در حدود 10 ملک نیز در اطراف رختشویخانه تملک شده است، تا به آموزش و پرورش برای ساخت مجموعه‌های آموزشی معوض تحویل داده شود.

معاون شهردار زنجان در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس درباره مغازه‌های موجود در بافت طرح سبزه‌میدان گفت: آن مغازه‌ها در عمل تملک شده چرا که آنها به یک مجموعه ساخته شده در نزدیکی همان محل منتقل می‌شوند.

وی درباره مشکلات موجود در اجرای پروژه پل غیر هم‌سطح سیدالشهدا تصریح کرد: دکه‌های موجود در محل مشکل عمده اجرای طرح محسوب می‌شوند.

موسوی از وجود حدود 30 دکه در محل سه‌راهی بیجار خبر داد و افزود: پنج یا شش دکه مشکل جدی برای اجرای پروژه محسوب می‌شوند که برای حل آن از قوه قضائیه کمک گرفته می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه قانون پرداختی را برای تصرف دکه‌های موجود پیش‌بینی نکرده است، اضافه کرد: از آنجا که صاحبان دکه‌ها سالیان سال است که در آن محل کسب و کار دارند بر اساس ارزیابی قوه قضائیه عمل خواهد شد.

معاون شهردار زنجان در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس درباره گفته کارشناسان در مورد ایجاد قفل ترافیکی با آغاز هر پروژه‌ای قبل از پایان پروژه پل غیر هم‌سطح امام حسین(ع) گفت: انجام هر پروژه‌ای منوط به بررسی بحث‌های ترافیکی است و این موضوع هم بررسی شده است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول