اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

15 تیرماه تا 5 مرادماه

ثبت‌نام مخترعان در جشنواره منطقه‌ای نوآوری و شکوفایی زاگرس

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد نخبگان استان کرمانشاه گفت: مهلت ثبت‌نام مخترعان در جشنواره منطقه‌ای نوآوری و شکوفایی زاگرس 15 تیرماه تا 5 مردادماه است.

ثبت‌نام مخترعان در جشنواره منطقه‌ای نوآوری و شکوفایی زاگرس

 مریم اسلام‌پناه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با اشاره به برگزاری جشنواره منطقه‌ای نوآوری و شکوفایی زاگرس اظهار کرد: شناسایی استعداد و توانایی خاص منطقه‌ای در کشور یکی از اهداف مهم بنیاد نخبگان است و به همین منظور است که جشنواره منطقه‌ای نوآوری و شکوفایی زاگرس برگزار می‌شود.

اسلام‌پناه هدف از برگزاری جشنواره را تبادل تجربه بین مخترعان و صاحب صنایع، تجارت، تولید ملی و کارآفرینی عنوان کرد.

وی از برگزاری جشنواره در شهریور‌ ماه در سنندج خبر داد و افزود: دومین جشنواره اختراعات منطقه‌ای زاگرس با حضور استان‌های کردستان، کرمانشاه، همدان، لرستان و ایلام از اول تا سوم شهریور ماه در سنندج برگزار می‌شود.

رئیس بنیاد نخبگان استان کرمانشاه از افرادی که طرح و اختراع ثبت ‌شد‌ه‌ای دارند خواست که در نمایشگاه حضور یابند تا طرح و اختراع آنها توسط داوران ارزیابی شود.

وی با اشاره به مزیت‌های طرح تایید شده توسط بنیاد گفت: مزیت برگزیده شدن طرح، معافیت از سربازی است به شرط این که یک کار پژوهشی ارائه دهند و به کار پژوهشی تایید شده آنها تسهیلاتی ارائه می‌شود و حتی 3 تا 5 میلیون تومان نیز در قبال پژوهش و پژوهان به صاحبان سبک داده می‌شود.

اسلام‌پناه تصریح کرد: مهلت ثبت‌نام مخترعان 15 تیرماه تا 5 مردادماه است، لذا مخترعان باید در این فرصت زمانی نسبت به ثبت اختراعات خود برای ارزیابی و رقابت در این جشنواره اقدام کنند.

وی با اشاره به حضور نخبگان کرمانشاه در نخستین جشنواره منطقه‌ای نوآوری و شکوفایی زاگرس گفت: در نخستین جشنواره از 5 استان، 28 طرح نهایی شد که 40 درصد طرح‌ها متعلق به مخترعان کرمانشاهی بود. 

اسلام‌پناه در پایان از اصحاب رسانه خواست که در این راستا اطلاع‌رسانی به موقع داشته باشند تا افرادی که دارای طرح ثبت شده هستند برای حضور در جشنواره در زمان اعلام شده ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام/ خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول