اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جمعه‌های ماه رمضان

جشن‌های شبانگاهی در جنگل قائم کرمان برپا می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرمان از برپایی جشن‌های شبانگاهی به مناسبت ماه مبارک رمضان در آمفی تئاتر جنگل قائم این شهر خبر داد.

جشن‌های شبانگاهی در جنگل قائم کرمان برپا می‌شود

ایمان سیف‌اللهی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: به مناسبت ماه رمضان جشن‌های شبانگاهی جمعه هر هفته در محل آمفی تئاتر جنگل قائم شهر کرمان برگزار می‌شود.

وی ساعت برپایی این جشن‌ها را بعد از افطار اعلام کرد و افزود: این جشن‌ها با برپایی برنامه‌های شاد و مفرح شامل نمایش طنز، موسیقی، مسابقه و اهدای جوایز همراه است.

سیف‌اللهی بیان داشت: این جشن‌ها به همت سازمان پارک‌ها و فضای سبز و با همکاری حوزه خدمات شهری شهرداری کرمان برگزار می‌شود.

وی همچنین از برگزاری مسابقه‌ ویلچررانی معلولان در جنگل قائم در بعد از ظهر امروز خبر داد و عنوان کرد: این مسابقه به همت و همکاری معاونت خدمات شهری شهرداری و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان در پارک پردیسان جنگل قائم برپا می‌شود.

سیف‌اللهی گفت: مسابقه طناب‌کشی نیز پنج‌شنبه این هفته در جنگل قائم جنب ایستگاه آتش‌نشانی برپا می‌شود و علاقمندان در گروه‌های سنی مختلف می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.

وی زمان برپایی این مسابقه را ساعت 18 روز پنج‌شنبه اعلام کرد و افزود: از ورزشکارانی که به صورت حرفه‌ای در این ورزش مشغول به فعالیت هستند، برای شرکت در این مسابقه دعوت می‌شود.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول