اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد جنوب کرمان:

سومین جشنواره پیامک ادبی رضوی در جنوب کرمان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: همزمان با دهه کرامت سومین جشنواره پیامک ادبی رضوی در جنوب کرمان برگزار می‌شود.

سومین جشنواره پیامک ادبی رضوی در جنوب کرمان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام سیداحمد حسینی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به مناسبت میلاد با سعادت امام رضا (ع) و خواهر مکرمه ایشان حضرت فاطمه معصومه (س) و همزمان با دهه کرامت سومین جشنواره پیامک ادبی رضوی در جنوب کرمان برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره از مجموعه برنامه‌های دهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) است.

حسینی با اشاره به نحوه برگزاری این جشنواره تصریح کرد: جشنواره پیامکی ادبی رضوی در قالب تک‌بیت‌ها و جمله‌های ادبی با موضوع حال و هوای عرفانی بارگاه و صحن و سرای آن حضرت، تمثیل‌ها، رؤیاپردازی‌ها، صورخیال، سایر آرایه‌های ادبی در شعر و نثر، زندگینامه و سفرنامه تاریخی امام رضا (ع) به ایران، جمله‌های کوتاه با الهام از روایات و احادیث مرتبط با این امام بزرگوار با ذکر منبع برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را گسترش فرهنگ هنری مذهبی مرتبط با سیره ائمه اطهار (ع) بیان و ابراز داشت: شناساندن ابعاد مختلف شخصیتی حضرت علی‌ابن‌‌موسی‌الرضا(ع) و همچنین ارج نهادن به پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی، هنری در زمینه سیره و شخصیت رضوی از دیگر اهداف این جشنواره است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: علاقمندان می‌توانند پیامک خود را تا ساعت 24 اول شهریور ماه سال جاری به شماره 30007488000020 ارسال کنند.

حسینی عنوان کرد: متن پیامک فارسی باید 25 تا 150 کاراکتر بدون احتساب فاصله میان کلمات و مشخصات ارسال کننده پیامک باشد.

وی اذعان داشت: در انتها نوشتن نام و نام خانوادگی و همچنین نام استان و شماره تماس ثابت با پیش شماره شهرستان محل اقامت ضروری است.

به گزارش فارس، سومین جشنواره پیامک ادبی رضوی به همت مرکز روابط عمومی، اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیرخانه دائمی جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع)، معاونت امور فرهنگی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراکز استان‌ها برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول