اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای خدمات‌رسانی مطلوب‌تر

شهرداری جیرفت به 3 منطقه تقسیم می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار جیرفت گفت: این شهرداری به 3 منطقه تقسیم می‌شود تا بتواند خدمات‌رسانی مطلوب‌تری به شهروندان انجام دهد.

شهرداری جیرفت به 3 منطقه تقسیم می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، امان‌الله مختاری در جلسه شورای اسلامی شهر جیرفت اظهار داشت: آنچه که در این شهر ساخته می‌شود، باید سازوکار مناسبی داشته باشد.

وی افزود: بسیاری از سرمایه‌گذاران جیرفتی که منبع درآمد آنها در جیرفت قرار دارد، سرمایه خود را در منطقه دیگری به کار می‌گیرند.

مختاری تصریح کرد: از آنجا که شهرداری جیرفت تحت تأثیر کشاورزی قرار دارد از مسئولان مربوطه تقاضا می‌شود تا بحث کشاورزی منطقه را بیشتر پیگیری کنند.

وی ابراز داشت: باید تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان جیرفت با تعامل و همکاری یکدیگر شرایطی را ایجاد کنند تا سرمایه‌گذاری در منطقه ایجاد شود.

مختاری با هشدار نسبت به حمل مواد معدنی خام از شهرستان جیرفت عنوان کرد: باید با ایجاد صنایع تبدیلی از خام‌فروشی مواد معدنی جلوگیری کرد.

شهردار جیرفت گفت: بحث صنایع دستی نیز باید در اولویت کار قرار گیرد، زیرا شهرداری از فعالیت آن تأثیر می‌پذیرد.

مختاری با اشاره به ارتقای درجه شهرداری جیرفت بیان داشت: ارتقای درجه شهرداری جیرفت به زودی انجام می‌گیرد.

وی اذعان داشت: بر همین اساس شهرداری جیرفت به 3 منطقه تقسیم می‌شود تا بتواند خدمات‌رسانی مطلوب‌تری به شهروندان انجام دهد.

مختاری شهرسازی نوین و مدرن را نیازمند آسفالت ذکر و خاطرنشان کرد: با وجود جاده‌های آسفالته بسیاری از مشکلات مردم برطرف می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شهرداری جیرفت نیازمند 2 میلیارد تومان برای تأسیسات شن و ماسه و کارخانه آسفالت است، اظهار داشت: باید این مهم توسط نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی پیگیری شود.

مختاری در زمینه بافت قدیم شهر تصریح کرد: 90 درصد ساختمان‌ها در این بافت کلنگی هستند که می‌طلبد اقدام جدی در این زمینه انجام شود.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول