اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر شوشتر:

پرداخت حقوق‌های معوق شهرداری شوشتر در اولویت باشد

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: پرداخت حقوق‌های معوق شهرداری شوشتر باید در اولویت‌ کاری شهردار باشد و در این باره دقت نظر ویژه‌ای به کار گرفته شود.

پرداخت حقوق‌های معوق شهرداری شوشتر در اولویت باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، نظر حسین‌زاده عصر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر شوشتر اظهار داشت: پرداخت حقوق‌های معوق کارکنان شهرداری شوشتر در اولویت‌کاری شهردار باشد و در این باره باید تلاش ویژه‌ای انجام شود.

وی افزود: برخی از پیمانکاران نیروی انسانی شهرداری شوشتر حقوق‌های هشت ماه پیش را پرداخت کرده‌اند و نیرو‌های انسانی شهرداری هفت ماه حقوق معوق دارند.

حسین‌زاده خاطرنشان کرد: شهرداری شوشتر برای افزایش راندمان کاری باید در پرداخت حقوق تلاش کند و در این باره سرعت عمل بسیار اولویت دارد.

وی تاکید کرد: مطالبات شهرداری شوشتر در شرایط کنونی بیش از 50 میلیارد ریال است و باید برای وصول این مطالبات تلاش کرد و تنها راه برای این مشکل تشکیل کمیته‌ای مجزا و تلاش برای وصول مطالبات است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در شرایط کنونی شهرداری با بدهی‌های سنگین مواجه شده است، تأکید کرد: در شرایط کنونی شش ماه حقوق معوق کارکنان شهرداری شوشتر باعث شده است تا مجموعه شهرداری هرچه درامد داشته باشد تنها برای پرداخت حقوق هزینه شود و به این دلیل فعالیت‌های عمرانی در سطح شهر شوشتر کاهش خواهد یافت و این مهم طبیعی و قابل پیش‌بینی است.

حسین‌زاده افزود: در شرایط کنونی شورای اسلامی شهر شوشتر جلساتی را برای وصول این بدهی‌ها برگزار کرده است و در حال رایزنی برای وصول این بدهی‌ها هستیم.

وی با اشاره به طلب کلان شهرداری شوشتر از کشت و صنعت کارون شوشتر گفت: شهرداری شوشتر از کشت و صنعت کارون شوشتر بیش از 36 میلیارد ریال طلب دارد ولی این شرکت این بدهی را که عوارض آلایندگی سالانه است به شهرداری پرداخت نمی‌کند.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شوشتر تأکید کرد: باید بکوشیم تا با طلب‌های شهرداری در راستای خدمات‌دهی بیشتر گام برداریم.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول