اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار مشهد خبر داد

رشد 74 درصدی درآمد شهرداری مشهد در سال جاری

خبرگزاری فارس: معاون مالی و اداری شهردار مشهد گفت‌: در سه ماهه اول سال‌جاری نسبت به همین زمان در سال گذشته 74 درصد رشد داشته‌ایم.

رشد 74 درصدی درآمد شهرداری مشهد در سال جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، ابوالفضل انتظاری ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد که در تالار همایش‌های شورای اسلامی شهر مشهد برگزار شد، اظهار کرد: در سه ماهه اول امسال در حدود 235 میلیارد تومان در شهرداری وصولی داشته‌ایم.

معاون مالی و اداری شهردار مشهد در ادامه با بیان اینکه فروردین در واقع ماه تعطیلات است و نمی‌توان آن را قیاس خوبی برای در آمد سالانه دانست تصریح کرد: در سه‌ماهه اول سال گذشته در حدود 135 میلیارد تومان وصولی داشته‌ایم و این در حالی است که متوسط وصولی ماهانه شهرداری در 3 ماه بیشتر از این رقم بود.

انتظاری در ادامه با اشاره به اینکه امسال در 3 ماهه اول نزدیک به 67 درصد بودجه مصوب را وصول کرده‌ایم تاکید کرد: این در حالی است که در سال گذشته در همین زمان 50 درصد از بودجه مصوب را وصول کرده بودیم.

معاون مالی و اداری شهردار مشهد با اشاره به اینکه کدهای جدیدی را برای درآمدزایی در شهرداری تعریف کرده‌ایم، گفت: در این کدها 26.5 میلیارد تومان را نهایی کرده‌ایم.

انتظاری در ادامه یک بخش ار درآمدهای شهرداری وصولی‌ها دولتی است ادامه داد: در وصولی‌های دولت نسبت به سال گذشته 100 درصد افزایش داشته‌ایم.

معاون مالی و اداری شهرداری مشهد در ادامه اظهار داشت: اینها فقط درآمدهای نقدی شهرداری است که شامل در آمدهای حاصل از فروش اوراق مشارکت نمی‌شود.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول