اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری صورت گرفته است

افتتاح 80 طرح و پروژه عمرانی در کاشان

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری کاشان گفت: در سال جاری 80 طرح و پروژه عمرانی، اقتصادی و تولیدی در این شهرستان به بهره‌برداری رسیده است.

افتتاح 80 طرح و پروژه عمرانی در کاشان

حمیدرضا تأملی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: در سالی که به نام سال جهاد اقتصادی توسط مقام معظم رهبری نامگذاری شده، مستلزم حرکت جهادی در تمام عرصه‌ها به ویژه در عرصه خدمت‌رسانی به مردم در بخش‌ طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی، اقتصادی و تولیدی شهرستان کاشان هستیم.

وی افزود: بر همین اساس در 9 بخش برق‌رسانی، آموزش، عمران و کشاورزی، ورزش، گازرسانی، امور آب، بهسازی عمران روستایی، تولید و اشتغال شهرستان کاشان بیش از 80 طرح و پروژه به بهره‌برداری رسید.

به گفته وی بخش تولید واشتغال شهرستان کاشان با محوریت اشتغال، در سال جاری 16 طرح اقتصادی با 760 هزار و 900 میلیون ریال سرمایه‌گذاری افتتاح شد.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه کاشان همچنین 29 طرح با 14 هزار و 5 میلیون ریال اعتبار در بخش بهسازی و عمران روستایی، پنج طرح برق‌رسانی با یک‌هزار و 370 میلیون ریال، 11 طرح عمران و کشاورزی با 2 هزار و 663 میلیون ریال، دو طرح ورزشی با 10 هزار میلیون ریال، یک طرح گازرسانی با 50 هزار میلیون ریال، چهار طرح عمران آب با 173 هزار و 241 میلیون ریال و 11 طرح بهسازی و عمران شهری با 614 هزار و 330 میلیون ریال را از جمله طرح‌های بهره‌برداری شده در سال جاری ذکر کرد.

تأملی متذکر شد: در سال جاری 32 هزار و 337 هزار میلیون ریال در حوزه آموزش شهرستان کاشان هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه تعداد زیادی از طرح و پروژه‌های شهرستان در حال تکمیل شدن است، عنوان کرد: علاوه بر پروژه‌های ذکر شده، تعدادی پروژه نیز آماده کلنگ‌زنی است.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول