اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر امسال صورت می‌گیرد

افتتاح 16 پروژه عمرانی دانشگاه پیام نور فارس

خبرگزاری فارس: سرپرست دانشگاه پیام‌نور استان فارس گفت: 16پروژه عمرانی این دانشگاه در ایام‌الله دهه فجر در شهرستان‌های فارس با اعتباری بالغ بر 234 میلیارد ریال به بهره‌داری می‌رسد.

افتتاح 16 پروژه عمرانی دانشگاه پیام نور فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سعید مظلومیان بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: افزایش کیفیت محور اصلی فعالیت دانشگاه پیام نور استان فارس بوده و در این مورد مراحل نخستین جذب 63 عضو هیئت علمی جدید درحال انجام است که این افراد از بین 510 متقاضی انتخاب و درآینده فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

وی همچنین از پیگیری جذب 54 عضو جدید هیئت علمی نیز خبر داد و تصریح کرد: فراخوان جذب اعضای هیئت علمی از طریق سایت وزارت علوم صورت می‌گیرد که داوطلبان می‌توانند از این طریق اقدام کنند.

مظلومیان خاطرنشان کرد: 73 هزار دانشجو در 47 مرکز و واحد دانشگاه پیام نور مشغول به تحصیل هستند که این میزان نسبت به سال 1384 از رشد 247 درصدی برخوردار بوده است.

وی گفت: در حال حاضر 12رشته در مقطع کارشناسی ارشد درشهرهای شیراز، اوز و استهبان فعال است که امیدواریم با اخذ مجوزهای لازم از وزارت علوم از مهر ماه آینده، 31 رشته جدید در مقطع کارشناسی ارشد در شهرهای بزرگ فارس راه‌اندازی شود.

سرپرست دانشگاه پیام نور استان فارس همچنین از پیگیری اخذ مجوز چهار رشته جدید دکترا در شیراز خبر داد و گفت: این رشته‌ها شامل مدیریت منابع انسانی، فیزیک نظری، ریاضی آنالیز و آمار ریاضی است.

مظلومیان یکی دیگر از برنامه‌های دانشگاه پیام نور را توسعه آموزش الکترونیک عنوان و اضافه کرد: دانشگاه پیام‌نور مقام نخست راه‌اندازی دوره‌های کارشناسی ارشد الکترونیک را در کشور کسب کرده که در استان فارس هفت رشته به صورت آموزش الکترونیکی با بیش از 200 دانشجو فعال است.

مظلومیان همچنین از اجرایی شدن بیش از 90 درصد مصوبات سفرهای هیئت دولت و همچنین سفر مقام معظم رهبری به استان فارس خبر داد و اضافه کرد: این دانشگاه یکی از موفق‌ترین مراکزی بوده که این مصوبات را عملیاتی کرده است.

وی با بیان اینکه  احداث پروژه‌های عمرانی در دانشگاه پیام نور استان فارس نسبت به سال 1384 از رشد 160درصدی برخوردار بوده است، تصریح کرد: پروژه‌های عمرانی این دانشگاه از 50 هزار متر مربع در سال 1384 به 129 هزار متر مربع در سال جاری افزایش یافته یعنی طی  شش سال حدود 160 برابر شده است.

این مسئول گفت: 16پروژه عمرانی این دانشگاه در ایام‌الله دهه فجر در شهرستان‌های فارس با اعتباری بالغ بر 234 میلیارد ریال در 15 شهر اقلید، اوز، بوانات، ارسنجان، خنج، بیرم، داراب، سروستان، جهرم، خرامه، نی ریز، نورآباد ممسنی، خاوران، آباده طشک و لار به بهره‌داری می‌رسد.

انتهای پیام/ی20

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول