اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان دهه فجر محقق می‌شود

افتتاح و کلنگ‌زنی بیش از 7 پروژه عمرانی در آبپخش

خبرگزاری فارس: بخشدار آبپخش گفت: در دهه فجر انقلاب اسلامی شاهد افتتاح و کلنگ‌زنی بیش از هفت پروژه عمرانی در آبپخش خواهیم بود.

افتتاح و کلنگ‌زنی بیش از 7 پروژه عمرانی در آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش احمد خرم‌روز پنجشنبه‌ شب در نشست با خبرنگاران با تبریک به مناسبت ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: دهه فجر سرآغاز طلوع اسلام ،خاستگاه ارزش‌های اسلامی ،مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته است.

وی با اشاره بر لزوم بزرگداشت این ایام، ابراز داشت: تمامی مسئولان ادارات و مردم باید در ایام‌الله دهه فجر تلاش خود را برای بزرگداشت هر چه باشکوه‌تر این ایام سرنوشت‌ساز به کار گیرند.

خرم‌روز اذعان داشت: وضعیت فعلی کشور با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست و امروز در حوزه‌های مختلف بهداشت، آموزش، آب آشامیدنی و امکانات راه و جاده هیچ کمبودی نداریم.

بخشدار آبپخش خاطر نشان کرد: دهه فجر فرصت مناسبی است تا خدمات را برای مردم بازگو کنیم و ایشان را با اقدامات صورت گرفته برای افزایش سطح آسایش و رفاه جامعه آشنا سازیم.

خرم‌روز بیان داشت: همه نعمت‌های موجود در کشور را مدیون اسلام، مجاهدت‌های امام خمینی (ره) و ایثارگری‌های شهدا هستیم و ما باید امروز در راستای گرامی‌داشت این اهداف تلاش کنیم.

وی ادامه داد: همه منابعی که هم‌اکنون در اختیار داریم، قبل از انقلاب نیز وجود داشت ولی در اختیار مردم نبود، اما به برکت انقلاب اسلامی ملت ما از تمام این موهبت‌ها استفاده می‌کند.

این مسئول ابراز داشت: در بخش آبپخش در سال‌های اخیر اقدامات ارزشمندی در راستای خدمات‌رسانی به مردم مومن و ولایتمدار این بخش انجام شده است و هم‌اکنون نیز شاهد تداوم این روند هستیم.

بخشدار آبپخش تصریح کرد: در بخش آبپخش در ایام‌الله دهه فجر شاهد افتتاح و کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی بیش از هفت پروژه عمرانی در راستای افزایش سطح رفاه و آسایش مردم این بخش خواهیم بود.

خرم‌روز اذعان داشت: رونمایی از یادمان آیت‌الله مهدوی، افتتاح تاورهای روشنایی روستای میاندشت، اجرای طرح هادی در روستای دشتی، کلنگ‌زنی ساختمان دهیاری روستای چهاربرج، احداث و بهسازی کانال‌های آبیاری جهاد کشاورزی بخشی از برنامه‌های عمرانی آبپخش در دهه فجر هستند.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول