اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت 22 بهمن صورت می‌گیرد

افتتاح 149پروژه عمرانی با 1600 میلیارد ریال در تبریز

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان تبریز از ارائه 149 طرح پیشنهادی عمرانی قابل افتتاح با یک‌هزار و 600 میلیارد ریال اعتبار به مناسبت 22 بهمن خبر داد.

افتتاح 149پروژه عمرانی با 1600 میلیارد ریال در تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی فرمانداری تبریز، محمود چمنی در نشست بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان تبریز گفت: 114 طرح با پیشرفت فیزیکی 100 درصد در روزهای آینده با حضور مسئولان کشوری و استانی در شهرستان تبریز به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: در 21 بهمن‌ماه سال‌جاری 14 پروژه شهری و روستایی شهرستان تبریز به صورت نمونه با حضور استاندار محترم افتتاح خواهد شد.

چمنی ادامه داد: مراسم جشن اتمام گازرسانی در شهرهای استان نیز در این روز برگزار می‌شود.

فرماندار شهرستان تبریز گفت: طرح‌های پیشنهادی عمرانی با هزینه اعتبار 159 میلیارد و 836 میلیون تومان اعتبار در حال تکمیل و بهره‌برداری هستند.

وی ادامه داد: از این مقدار اعتبار 55 میلیارد و 567 میلیون تومان مربوط به اعتبارات ملی و 28 میلیارد و 795 میلیون تومان نیز از اعتبارات استانی بوده و بقیه آن نیز از محل تسهیلات بانکی، مردمی و سایر منابع تامین شده است.

فرماندار شهرستان تبریز، با تبیین اهمیت پروژه‌های فوق خاطرنشان کرد: شرکت مخابرات، شرکت توزیع نیروی برق، اداره کل نوسازی مدارس، شرکت آب و فاضلاب شهری و شرکت گاز بیشترین پروژه‌ها را در بین سایر ادارات، آماده افتتاح کرده‌اند.

فرماندار تبریز خاطرنشان کرد: مردم ایران برای رسیدن به استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی به رهبری امام بزرگوار توانستند بر حکومت طاغوت غلبه کرده و انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی برسانند.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری جشن‌های دهه فجر و حضور پرشور مردم انقلابی در راهپیمایی روز 22‌بهمن‌ماه تاکید کرد: با گذشت بیش از سه دهه از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، مردم غیور و متدین ایران همچنان گام در راه اهداف امام و انقلاب می‌گذارند و از آرمان‌ها و اهداف امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب دفاع می‌کنند.

چمنی افزود: دهه فجر بهترین فرصت برای ارائه عملکرد و اعلام خدمت انجام شده به مردم است.

وی همچنین وحدت و همدلی در کنار خدمت به مردم و کشور را از ویژگی‌های مهم دهه فجر دانست و تلاش برای رساندن ایران اسلامی به عنوان قطب توانمند جهان اسلام در برابر دنیای کفر را از اهداف مهم این حرکت بی‌نظیر مردم در دوران حرکت عظیم انقلاب اسلامی در سال 57 دانست.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول