اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار کهگیلویه ‌و بویراحمد صورت گرفت

افتتاح 18 پروژه عمرانی شهرستان دنا به مناسبت دهه ‌فجر

خبرگزاری فارس: به مناسبت سی ‌و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، 18 پروژه در زمینه‌های عمرانی، صنعتی، کشاورزی و آموزشی با حضور استاندار کهگیلویه ‌و بویراحمد در شهرستان دنا افتتاح شد.

افتتاح 18 پروژه عمرانی شهرستان دنا به مناسبت دهه ‌فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، عصر یکشنبه همزمان با دهه ‌فجر انقلاب اسلامی، 18 پروژه در زمینه‌های عمرانی، صنعتی، کشاورزی و آموزشی با حضور استاندار کهگیلویه ‌و بویراحمد و مسئولان اجرایی و اهالی شهرستان دنا افتتاح شد.

در این مراسم که در سالن اجتماعات آموزش‌ و پرورش شهرستان دنا برگزار شد، ابتدا مدیران استانی هر کدام در خصوص پروژه‌های اجرایی در شهرستان دنا توضیحات لازم را داده و سپس استاندار در خصوص این طرح‌ها و نقش انقلاب در پیشرفت جامعه مواردی را عنوان کرد.

در این مراسم اکبر نیکزاد با تبریک فرا رسیدن دهه پرفروغ فجر و همچنین هفته وحدت اظهار کرد: به شکرانه این انقلاب ایران اسلامی گام‌های اساسی در عرصه پیشرفت در زمینه‌های گوناگون برداشته که باید آن را مغتنم بشماریم.

وی افزود: تمام عمران و آبادانی در کشور به ویژه در کهگیلویه و بویراحمد پس از انقلاب اسلامی صورت گرفته است که این یکی از برگ‌های زرین در کارنامه‌ نظام اسلامی ‌است.

استاندار کهگیلویه ‌و بویراحمد در خصوص پیشرفت‌های این استان عنوان کرد: کهگیلویه ‌و بویراحمد دارای ظرفیت‌های زیادی در زمینه‌های مختلف بوده که باید از این توان در زمینه محرومیت‌زدایی بهره کامل ببریم.

وی به خدمات گسترده حال حاضر اشاره کرد و افزود: افرادی که محرومیت‌های کشور در گذشته را درک کرده‌اند بهتر قدر این نظام را می‌دانند و پی می‌برند که چه کارهای بزرگی به برکت آن صورت گرفته است.

نیکزاد به خدمات شهدای ایران اسلامی به خصوص شهدای دانشمند اشاره کرد و گفت: ما هرچه کار و خدمت انجام دهیم گوشه‌ای از خدمات شهدای عزیز نخواهد شد که الگو قرار دادن آنها می‌تواند موجب سرافرازی و پیشرفت ما شود.

وی در خصوص پروژه‌های افتتاحی در شهرستان دنا عنوان کرد: این 18 پروژه افتتاحی در این شهرستان با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال صورت گرفته و 69 نفر نیز اشتغال‌زایی دارند.

این مقام ارشد اجرایی کهگیلویه ‌و بویراحمد در خصوص مشخصات این پروژه‌ها گفت: سالن‌ ورزشی توت‌نده، دبیرستان شش کلاسه بنستان، کارخانه آب‌ معدنی سی‌سخت، آبرسانی، گازرسانی و اصلاح شبکه‌های برقی چند روستا، چند طرح مهم تعاونی و طرح‌های کشاورزی از مهم‌ترین این پروژه‌ها به شمار می‌روند.

نیکزاد ضمن انتقاد از برخی مسئولان اجرایی این استان گفت: متأسفانه دولت این همه خدمات در استان انجام می‌دهد ولی مسئولان برای انعکاس آن در جامعه کوتاهی می‌کنند.

وی در این خصوص افزود: مسئولان اجرایی باید روابط‌ عمومی‌های خود را تقویت کرده و از این به بعد تمام پروژه‌ها و طرح‌های اجرایی از قبل از اجرا تا پایان بهره‌برداری از پروژه به صورت فیلم به‌ نمایش درآورده شود.

در این مراسم از خانواده سردار شهید گودرز نجفی تجلیل شد.

انتهای پیام/آ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول