اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به ‌مناسبت دهه فجر صورت گرفت

افتتاح 6 پروژه عمرانی در هندیجان

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد دهه فجر هندیجان گفت: به ‌مناسبت دهه مبارک فجر، شش پروژه عمرانی در شهرستان افتتاح شد.

افتتاح 6 پروژه عمرانی در هندیجان

علی شولی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: انقلاب و به یاد آوردن خاطرات ریز و درشت ایام مبارزه با استعمار و استکبار برای هر ایرانی نماد مقاومت و پایمردی است.

وی افزود: به همین منظور ملت بزرگ ایران در ایام مبارک دهه فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همواره این رویداد سرنوشت‌ساز را ارج می‌نهند و در راستای تبیین ارزش‌های آن به نسل امروز تلاش می‌کنند.

مسئول ستاد دهه فجر هندیجان تصریح کرد: این شهرستان نیز از قاعده مستثنی نبوده و با اقدامات مطلوب و برنامه‌های در دستور کار شادی و شعف این ایام خجسته را با شهروندانش تقسیم کرده است.

وی اضافه کرد: افتتاح شش پروژه عمرانی در شهرستان از جمله این اقدامات است که در همین راستا می‌توان به افتتاح بازار بزرگ تجاری شهرداری شهرستان با اعتبار ۷ میلیارد ریالی اشاره کرد.

شولی گفت: همچنین دیگر پروژه شامل خروجی جاده کمربندی هندیجان به دیلم با اعتباری بیش از 21 میلیون ریال به طول 10 کیلومتر به اتمام رسیده است.

وی بیان کرد: همچنین پروژه جایگاه سوخت سی ان جی پس از چند سال در این منطقه به بهره‌برداری رسیده زیرا تاکنون هندیجان از جایگاه سی‌ان‌جی بی‌بهره بوده است.

به گفته مسئول ستاد دهه فجر هندیجان پروژه اتمام جاده دهنو به طول چهار کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد ریال و جاده چم‌رحمان به طول دو کیلومتر از دیگر پروژه‌های افتتاح شده در این ایام مبارک است.

وی ادامه داد: آخرین پروژه مربوط به سالن چندمنظوره شهرداری بوده و ۳ میلیارد تومان اعتبار را به خود اختصاص داده است.

شولی در پایان گفت: امیدواریم با انجام اقدامات مذکور گامی مثبت در راستای رشد و تعالی زندگی شهروندان برداشته باشیم.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول