اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتباری بالغ بر یک ‌میلیارد ریال صورت می‌گیرد

افتتاح 2 پروژه عمرانی در هندیجان

خبرگزاری فارس: شهردار هندیجان از افتتاح دو پروژه عمرانی بازار بزرگ و سالن چندمنظوره در شهرستان با اعتبار یک ‌میلیارد و 450 میلیون ریالی خبر داد.

افتتاح 2 پروژه عمرانی در هندیجان

حسن نبوتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: شهرستان هندیجان از جنوبی‌ترین نقاط استان خوزستان است که از محرومیت و نواقص زیادی رنج می‌برد.

وی افزود: در این راستا تعامل و حمایت مسئولان استانی از بخش‌های مختلف از جمله عمرانی شهرستان بسیار مهم و با اهمیت است که همواره از نظرها مغفول مانده است.

شهردار هندیجان بیان کرد: این ارگان مردمی در راستای ارتقای سطح زندگی و عمران شهرستان تاکنون اقدامات مطلوبی را با تعامل دیگر دستگاه‌های اجرایی شهرستان در دستور کار قرار داده است.

وی هم‌چنین خاطرنشان کرد: در این زمینه این شهرداری افتتاح دو پروژه عمرانی بزرگ شامل بازار بزرگ و سالن چندمنظوره را با اعتباری برابر با یک‌ میلیارد و 450 میلیون تومان در دستور کار خود قرار داده است.

به گفته نبوتی این مراسم در دوم اسفندماه سال جاری با حضور صباغ‌زاده، معاونت عمرانی استانداری خوزستان برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: امیدواریم با بهره‌برداری از دو پروژه مذکور گامی متعالی در راستای ارتقای فعالیت‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و ورزشی مردم این شهرستان برداشته شود.

شهردار هندیجان اشاره کرد: توسعه ابعاد مختلف اقتصادی در منطقه با توجه به ظرفیت‌های موجود، مراتب شکوفایی و رونق بیش از پیش شهرستان و رضایتمندی مردم را فراهم می‌آورد که این مهم باید مدنظر مسئولان شهری و استانی قرار گیرد.

وی در پایان گفت: تعامل دستگاه‌ها و نهادهای مختلف شهرستان و به تبع آن شهروندان با آنها، می‌تواند آینده بسیار روشن‌تری برای این خطه رقم بزند.

انتهای پیام/صا10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول