اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری قوچان خبر داد

افتتاح 96 پروژه عمرانی در شهرستان قوچان

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری قوچان گفت: 96 طرح عمرانی، فرهنگی، صنعتی در شهرستان قوچان به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح 96 پروژه عمرانی در شهرستان قوچان

به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، اسماعیل حیدری‌آزاد ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: مسئولان شهرستان باید از ظرفیت رسانه‌ها و خبرنگاران برای اطلاع‌رسانی صحیح در زمینه اهداف و برنامه‌های شهرستان بهره ببرند چراکه ارتباط دو سویه مسئولان و اصحاب رسانه به رفع بسیاری از مشکلات شهرستان کمک شایانی می‌کند.

وی افزود: از آغاز ایام‌الله دهه فجر 96 طرح عمرانی، کشاورزی، صنعتی با اعتبار بالغ بر 312 میلیارد و 633 میلیون ریال به بهره‌برداری رسیده یا آماده بهره‌برداری است و تعداد 19 پروژه با اعتبار 57 میلیارد و 440 میلیون ریال در طول این هفته کلنگ‌زنی شده است.

سرپرست فرمانداری قوچان با اشاره به مشکلات کارخانه دوچرخه‌سازی شهرستان گفت: در کارخانه دوچرخه‌سازی شهرستان 114 نفر کارگر و 36 نفر کارمند اداری مشغول به کار هستند و متاسفانه در دو ماه اخیر حقوق و مزایا دریافت نکرده‌اند که این مشکل در جلسه سازمان صنایع و معادن استان طرح و بررسی شد و امیدواریم مشکل دریافت حقوق، بیمه و عیدی این کارگران به زودی برطرف شود.

وی با اشاره به بحث آسیب‌های ناشی از سرمای زودرس برای کشاورزان سیب‌زمینی کار گفت: با توجه به اینکه هزینه‌های کاشت این محصول بسیار بالا است و سرمای زودرس هم مانع به ثمر رسیدن محصول مورد نظر کشاورزان شده است با پیگیری‌های لازم تصویب شد که با دادن وام‌های کم‌بهره و مبالغ بلاعوض کشاورزان را در کشت فصل آینده کمک کنیم.

وی افزود: در کمیته ساماندهی مرزی باجگیران که نزدیکترین مرز به ترکمنستان است و محل عبور خودروهای زیاد سواری و سنگین است احداث یک پمپ بنزین برای حل مشکلات رانندگان این مسیر با کمک شرکت نفت و پایانه از برنامه‌های مدنظر شهرستان است.

وی افزود: امید است با تلاش و همدلی و همفکری خدمتگزاران مخلص، در سال جهاد اقتصادی در شهرستان قوچان شاهد برگزاری شایسته مراسم راهپیمایی 22 بهمن باشیم.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول