اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام:

اغذیه فروشان چرامی در ماه رمضان ساماندهی می‌شوند

خبرگزاری فارس: فرماندار چرام گفت: برای جلوگیری از پدیده روزه‌خواری و همچنین برنامه کاری اغذیه فروشان نشستی به منظور ساماندهی و تنظیم ساعت کاری آن‌ها در این شهرستان برگزار می‌شود.

اغذیه فروشان چرامی در ماه رمضان ساماندهی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، علیرضا نیکروز صبح امروز در نشست با اعضای شورای فرهنگ عمومی این شهرستان اظهار داشت: در خصوص معضلات شهرستان از جمله مکان جمعی قرائت قرآن و ساعت‌های تعطیلی اغذیه فروشان در ماه رمضان نیاز به مصوبات جدید داریم.

وی خواستار پخش هرچه بهتر اذان در سطح شهرستان شد و گفت: برنامه جمعی قرائت قرآن باید در یک مکان مشخص در ماه رمضان انجام گیرد که مکان آن توسط امام جمعه شهرستان مشخص می‌شود.

این مسئول به اهمیت ماه مبارک رمضان اشاره کرد و بیان داشت: شهرداری و امور صنفی باید با اغذیه‌ فروشان رستوران‌ها نشستی تشکیل دهند و برنامه آن‌ها را در ماه مبارک رمضان مشخص کنند.

نیکروز اضافه کرد: با توجه به اینکه ماه رمضان ماه پربرکت و مبارکی است و اهمیت و جایگاه آن در قرآن مجید نیز آمده است، نیروی انتظامی باید پس از دریافت دستورالعمل ماه مبارک رمضان، با افراد تظاهرکننده به روزه‌خواری به شدت برخورد کند.

فرماندار چرام با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی نقش ویژه‌ای در ترویج دین و احکام دینی دارد، عنوان داشت: سازمان تبلیغات اسلامی باید نشستی با دهیاران و شوراهای اسلامی در روستاها، جهت همکاری با روحانیون مبلغ در ماه مبارک رمضان داشته باشد.

این مقام اجرایی تصریح کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش سرفاریاب فعالیت فرهنگی مطلوبی داشته باشد تا نقش این ماه عظیم برای عموم تبیین شود.

وی متذکر شد: ادارات آبفای روستایی، آموزش و پرورش، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات شهرستان، هر کدام یک میلیون ریال به دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان جهت تعمیر غسالخانه گلزار شهدای سپاخنگ چرام تحویل دهند.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول