اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار قروه خبر داد

شناسایی 185 قلم کالا مشمول طرح شبنم در قروه

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار قروه از شناسایی 185 قلم کالا در بازار برای نصب برچسب طرح شبنم در این شهرستان خبر داد.

شناسایی 185 قلم کالا مشمول طرح شبنم در قروه

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، فرهاد مبین پیش‌ازظهر امروز در جلسه کارگروه مبارزه با قاچاق کالا و ارز این شهرستان اظهار کرد: بر اساس تعهدی که در شورای عالی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز داده شده است از ابتدای تیرماه جاری همه کالاها در پوشش طرح شبنم قرار گرفته‌اند و مصرف‌کنندگان با آسان‌ترین روش می‌توانند اصالت، صحت، سلامت و قیمت کالا را کشف و کنترل کنند.

وی در ادامه با اشاره به آمار کشفیات کالای قاچاق این شهرستان در سه ماهه نخست امسال، افزود: در این مدت بیش از 553 هزار نخ سیگار قاچاق توسط 153 گشت مشترک و ماموران نیروی انتظامی کشف و ضبط شده است.

معاون اجتماعی سیاسی فرماندار قروه اضافه کرد: در همین مدت همچنین 3 هزار 664 قوطی مشروبات الکلی، 280 دستگاه تجهیزات دریافت امواج ماهواره، سه قبضه سلاح شکاری غیرمجاز، کالای آرایشی بهداشتی قاچاق به ارزش بیش از 6 میلیون ریال از قاچاقچیان کشف و ضبط شده است.

وی در ادامه هدف از اجرای طرح شبنم را آشنایی بیشتر مردم با کالاهای قاچاق و شناسایی بیشتر کالاهای قاچاق به ویژه واردات در پنج گروه کالایی، حمایت از تولیدات داخلی، کمک به اقتصاد و درآمد کشور و خدمات پس از فروش واحدهای صنفی دانست.

معاون اجتماعی سیاسی فرماندار قروه با بیان اینکه در اجرای طرح شبنم هیچ گونه قصوری وجود نخواهد داشت، تصریح کرد: در اجرای این طرح امکان قاچاق کالا برای سودجویان اقتصادی و قاچاقچیان دیگر وجود نخواهد داشت.

مبین در پایان با بیان اینکه اجرای طرح شبنم برای حمایت از حقوق تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان است، خاطرنشان کرد: اگر مصرف در خط سیر مناسبی قرار گیرد بسیاری از معایب و مشکلات بخش تولید و عرضه برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول