اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی:

اجرای طرح شبنم نیازمند همت تمام دستگاه‌های اجرایی است

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان جنوبی اجرای طرح شبنم را در جلوگیری از قاچاق کالا ضروری دانست و گفت: اجرای طرح شبنم نیازمند همت تمام مسئولان دستگاه‌های اجرایی است.

اجرای طرح شبنم نیازمند همت تمام دستگاه‌های اجرایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، قهرمان رشید صبح امروز در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان جنوبی اظهار کرد: اجرای طرح شبنم کار ساده‌ای نیست اما برای جلوگیری از قاچاق کالا باید عملیاتی شود.

وی به نامگذاری شعار امسال به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اشاره کرد و افزود: در این راستا باید تلاش کنیم تا تولیدات داخلی با کیفیت بیشتری به بازار عرضه شود.

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: ما همچنان که مسئول هستیم حق دولت را حفظ کنیم باید بستری برای رضایت مردم نیز فراهم آوریم که در این راستا باید تمام تلاش خود را به منظور رضایت مردم به کار ببندیم.

رشید ادامه داد: اگر هر دستگاهی وظایف خود را به درستی انجام دهد و از کالاهای داخلی حمایت کند نظام جمهوری اسلامی به آن هدفی که مد نظر دارد، می‌رسد.

وی افزود: باید تدابیری اندیشیده شود تا کامیون‌هایی که از بازارچه‌های مرزی یا مرز به داخل استان می‌آیند سهمیه سوخت آنها تنها 130 لیتر باشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی نیز در این جلسه گفت: در بحث پیشگیری از قاچاق مواد مخدر، خراسان جنوبی رتبه چهارم کشوری را کسب کرده و در سایر زمینه‌ها نیز موفقیت‌های خوبی را به دست آورده‌ایم.

محمدابراهیم افشاری افزود: کار مبارزه با قاچاق کالا کار ساده‌ای نیست به ویژه اینکه در بحث تولیدات داخلی هزینه‌های تولید و قیمت تمام شده نیز با افزایش زیادی رو به رو بوده است.

وی با بیان اینکه مردم متدین استان رغبتی به خرید کالاهای خارجی ندارند، یادآور شد: اما باز هم تولیدکنندگان باید نسبت به کیفیت تولیدات خود تلاش بیشتری کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی افزود: تاکنون سه جلسه کمیسیون قاچاق کالا و ارز در خراسان جنوبی تشکیل شده که با پیگیری‌های متعدد در تمام شهرستان‌های استان نیز این جلسات به صورت مستمر برگزار می‌شود.

افشاری ادامه داد: همچنین در این جلسات شعار سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نیز در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول