اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای تیرماه

عرضه کالا خارج از شبکه طرح شبنم قاچاق محسوب می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان‌رضوی از برخورد تعزیراتی با عرضه خارج از شبکه طرح شبنم در ارتباط با هفت گروه کالا از ابتدای تیرماه امسال خبر داد و گفت: عرضه کالا خارج از شبکه شبنم حکم قاچاق دارد.

عرضه کالا خارج از شبکه طرح شبنم قاچاق محسوب می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، پرویز فروزانفر در جلسه کارگروه پیش‌گیری و مبارزه با قاچاق لوازم آرایشی و بهداشتی با اعلام این خبر اظهار داشت: هفت گروه کالا شامل لوازم آرایشی و بهداشتی، تلفن همراه، تجهیزات پزشکی، تجهیزات رایانه و متعلقات آن، انواع اسباب‌بازی، لوازم خانگی و مکمل‌های غذایی در طرح شبکه بازرسی و نظارت مردمی (شبنم) قرار دارند.

وی افزود: براساس این طرح تمام ارائه کنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی ملزم به نصب کدینگ دوبعدی بر روی محصولات هستند که با ارسال آن کد از طریق تلفن همراه نحوه ورود آن مشخص خواهد شد.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان‌رضوی گفت: تمام 720 واحد صنفی پروانه‌دار عرضه کننده لوازم آرایشی و بهداشتی در مشهد باید کالاهای موجود خود را براساس خوداظهاری اعلام و نسبت به نصب کدینگ بر روی آنها اقدام کنند.

وی تاکید کرد: از ابتدای تیرماه هر گونه عرضه کالا خارج از شبکه شبنم حکم قاچاق دارد و با آن برخورد تعزیراتی می‌شود.

فروزانفر گفت: از سوپرمارکت‌ها و باجه‌های فروش مطبوعات در سطح شهر خواسته شده تا از عرضه اقلام آرایشی و بهداشتی خودداری کنند.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان‌رضوی تصریح کرد: عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی در تمام داروخانه‌های سطح شهر مورد بازرسی و نظارت قرار خواهد گرفت تا از عرضه کالای قاچاق در آنها جلوگیری شود.

وی با اشاره به اقدامات پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان در دو ماه نخست امسال، افزود: در این مدت 33 هزار و 299 قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق توسط این نهاد کشف و ضبط شده است.

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول